// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۸

انتشار تیزر جدید فصل دوم سریال The Witcher

نتفلیکس و سی‌دی پراجکت در همکاری با یکدیگر سراغ برگزاری رویداد ویچرکان می‌روند تا اطلاعات بیشتری راجع به آثار تلویزیونی ویچر و مجموعه بازی The Witcher را تقدیم طرفدارها کنند.

نتفلیکس برنامه‌های مختلفی برای سریال The Witcher دارد و می‌خواهد جهان آن را با آثاری غیر از اثر اصلی و بسیار پربیننده‌ی خود هم گسترش دهد. در همین حین بسیاری از گیمرها با مجموعه بازی ویچر از استودیو سی‌دی پراجکت رد برای نخستین بار با گرالت از ریویا، سیری، ینیفر، تریس و بسیاری از شخصیت‌های دیگر آشنا شدند.

حالا نتفلیکس و سی‌دی پراجکت با یکدیگر قصد برگزاری ویچرکان را دارند که همزمان از کانال‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی هر دو شرکت پخش می‌شود. در نتیجه طی این رویداد که روز ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) برگزار خواهد شد، باید منتظر انواع‌واقسام موارد مرتبط با انیمه ویچر، سریال ویچر و بازی ویچر باشیم. جف کیلی مجری ویچرکان خواهد بود.

همچنین وجود چند نمایش اختصاصی در ویچرکان تایید شده است. پس شاید نخستین تریلر مفصل از فصل دوم سریال ویچر و حتی تریلر نسخه‌ی نسل ۹ بازی The Witcher 3: Wild Hunt را در ویچرکان مشاهده کنیم. فعلا نتفلیکس فقط یک تیزر کوتاه با تمرکز روی وضعیت شخصیت سری در فصل دوم سریال The Witcher را تحویل بینندگان داد که به‌نظر می‌رسد می‌توان جزئیات جالبی در آن پیدا کرد.

در این تیزر شخصیت سیری با نقش‌آفرینی فریا الن را دیدیم. تماشاگرها باید تا اواخر سال ۲۰۲۱ برای پخش فصل دوم سریال ویچر صبر کنند. اکانت ویچر نتفلیکس در شبکه‌های اجتماعی راجع به ویچرکان نوشت: «جفتی قدرتمندتر از نقره و فولاد». این عبارت به قرار گرفتن ویچرهای سی‌دی پراجکت و نتفلیکس کنار هم در ویچرکان اشاره می‌کند و طرفدارها را به یاد شمشیرهای متفاوت گرالت از ریویا می‌اندازد که به او قدرت مبارزه با دشمن‌های گوناگون انسانی و غیرانسانی را می‌بخشند. آیا ممکن است طرفدارها در ویچرکان شاهد رویارویی هنری کویل، بازیگر نقش گرالت ویچر نتفلیکس و داگ کاکل، صداگذاری گرالت مجموعه بازی ویچر سی‌دی پراجکت باشند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده