نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳

مشخص شدن بازیگر نقش منفی سریال She Hulk

جمیله جمیل، بازیگر سریال The Good Place به جمع بازیگران سریال She Hulk اضافه شده و قرار است نقش شرور و منفی این سریال را بازی کند.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال She Hulk در آتلانتا رسما آغاز شده است، اما اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرور و منفی سریال شی هالک مشخص شده است. جمیله جمیل، بازیگر سریال The Good Place پس از توافق با مارول استودیو به جمع بازیگران سریال She Hulk اضافه شده و قرار است نقش شخصیت شرور تیتانیا (Titiana) را در این سریال از دنیای سینمایی مارول بازی کند.

جمیله جمیل

علاوه‌بر جمیل، طی ماه‌های اخیر شاهد اضافه شدن رنی الیس گولدزبری و  جینجر گونزاگا به جمع بازیگران سریال She Hulk بودیم، اما تاکنون فهرست کاملی از بازیگران این سریال منتشر نشده است. علاوه‌بر جمیل، گونزاگا و گولدزبری، تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز (شی هالک)، مارک رافلو در نقش بروس بنر (هالک) و تیم راث در نقش بیزاری (Abomination)، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال She-Hulk رسما تایید و اعلام شده است. همچنین کت کویرو و آنو والیا وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال شی هالک را بر عهده خواهند داشت.

علاوه‌براین، جسیکا گائو، نویسنده سریال Rick and Morty که وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت Pickle Rick را بر عهده داشته و برای آن جایزه امی نیز دریافت کرده، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال She-Hulk را بر عهده دارد. سریال She-Hulk قرار است در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید و منتشر شود. سریال شی هالک قرار است یک سریال کمدی قضایی باشد. جمیل علاوه‌بر سریال مکان خوب، در آثار دیگری چون فیلم How to Build a Girl، انیمیشن Crossing Swords، انیمیشن Jurassic World: Camp Cretaceous، انیمیشن DuckTales و سریال Mira, Royal Detective نیز حضور داشته است.

همچنین از کارهای آینده جمیل می‌توان به فیلم The Statistical Probability of Love at First Sight اشاره کرد که قرار است به‌عنوان صداپیشه در این فیلم عاشقانه حضور داشته باشد. انتظار می‌رود که سریال She Hulk در سال ۲۰۲۲ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده