نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۰

شایعه: فاش شدن اولین تصاویر از سریال Halo

به‌تازگی تصاویری فاش شده که گفته می‌شود متعلق به تریلر سریال Halo است که در آن شاهد حضور مسترچیف هستیم.

سریال Halo هنوز مراحل فیلم‌برداری و تولید خودش را سپری می‌کند، اما تا به امروز تصویر رسمی از این سریال منتشر نشده است و همچنین سریال هیلو قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۲ از شبکه پارامونت پلاس پخش شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری فاش شده که گفته می‌شود به اولین تریلر سریال Halo تعلق دارد. شخصی در فروم resetera به تریلری دست پیدا کرده که اعتقاد دارد اولین تریلر سریال هیلو است و نسخه در دست او دارای CGI کامل و موزیک تریلر است. او گفت که نمی‌داند این تریلر در E3 پخش خواهد شد یا خیر، اما تصاویری از آن را منتشر کرده است:

لوگو سریال Halo در تریلر فاش شده

مسترچیف آماده نبرد در تریلر فاش شده سریال Halo

اگرچه تریلر فاش شده خیلی سریع حذف شد و نمی‌توان واقعی بودن آن را تایید کرد، اما گروهی از طرفداران موفق شدند تصاویری از آن را گرفته و منتشر کردند که در بخشی از این تصاویر شاهد حضور مسترچیف هستیم و همچنین یک موجود فضایی، دیگر اسپارتان‌ها و نیروهای UNSC نیز قابل مشاهده هستند. البته تصاویر کیفیت بالایی ندارند، اما به خوبی شاهد گسترده بودن دنیای سریال هستیم و باید دید که در کنفرانس یکشنبه شب آیا شاهد پخش اولین تریلر سریال Halo خواهیم بود یا خیر.

پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی، بوکیم وودبین، یرین ها، شبانه اعظمی، بنتلی کالو، ناتاشا کولزاک، دنی ساپانی، الیو گری، چارلی مورفی و کیت کندی، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Halo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین انتظار می‌رود در کنفرانس مایکروسافت و بتسدا در E3 2021، شاهد نمایش جدیدی از بازی Halo Infinite باشیم و در پایان تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار نیز مشخص شود.


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده