نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۱

تهیه‌کننده سریال هانیبال بازسازی فیلم Christine را کارگردانی می‌کند

شرکت‌های سونی پیکچرز و بلوم‌هاوس پروداکشنز وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی بازسازی فیلم Christine را به برایان فولر سپردند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت‌های سونی پیکچرز و بلوم‌هاوس پروداکشنز مشغول تولید بازسازی فیلم Christine (کریستین) هستند که وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی آن به برایان فولر، تهیه‌کننده‌ی سریال‌های Hannibal (هانیبال) و American Gods (خدایان آمریکایی) محول شده است. جیسون بلام از شرکت بلوم‌هاوس، وینچنزو ناتالی و استیون هوبان به‌عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم فعالیت می‌کنند که براساس رمانی از استیون کینگ ساخته می‌شود؛ اثری که در سال ۱۹۸۳ نیز برای تولید یک فیلم با همین نام مورد اقتباس قرار گرفته بود.

جان کارپنتر، یکی از سلاطین ژانر وحشت که کارگردانی آثاری نظیر The Ward (نگهبان)، In the Mouth of Madness‎ (در کام جنون) و Prince of Darkness‎ (شاهزاده‌ی تاریکی) را در کارنامه دارد، سکان هدایت فیلم Christine محصول سال ۱۹۸۳ را برعهده داشت. این فیلم داستان نوجوانی خجالتی را روایت می‌کرد که پس از خرید یک خودروی «پلیموث فیوری» مدل ۵۸ به قصد تعمیر از لاک خود بیرون می‌آید. این ماشین که مطابق انتظار رفتار نمی‌کند و گذشته‌ای مرگبار دارد، به ترسناک‌ترین حالت ممکن شروع به تغییر زندگی نوجوان قصه و تمام اطرافیانش می‌کند.

پیتر کانگ از سوی شرکت سونی پیکچرز وظیفه‌ی نظارت بر این پروژه را برعهده دارد. برایان فولر به‌هیچ‌وجه با آثار علمی-تخیلی غریبه نیست و نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال‌هایی چون Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف)، Heroes (قهرمانان) و هانیبال را برعهده داشته است. این نویسنده‌ی آمریکایی برای کار بعدی به‌سراغ بازسازی اثری از دهه‌ی ۸۰ می‌رود که با اقتباس از رمان استیون کینگ ساخته می‌شود. سریال کوتاه Lisey's Story (داستان لایزی) نیز که با اقتباس از رمان استیون کینگ ساخته شده است، اخیراً از شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس به نمایش درآمد و با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان مواجه شد. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده