نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۱

تلاش رایان رینولدز برای جلوگیری از تعطیلی شهر آزاد در تریلر فیلم Free Guy

تریلر جدیدی از فیلم اکشن-کمدی Free Guy منتشر شده است که رایان رینولدز را در تلاش برای نجات بازی ویدیویی «شهر آزاد» نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدیدی از فیلم Free Guy (مرد آزاد) با نقش‌آفرینی رایان رینولدز منتشر شده است که بخش‌های متفاوتی از این اثر اکشن-کمدی پُرزد و خورد را نشان می‌دهد. این فیلم ماجراهای یک صندوق‌دار بانک با نام گای را دنبال می‌کند که روزی متوجه حضورش در یک بازی ویدیویی جهان-باز تحت عنوان Free City (شهر آزاد) می‌شود و این موضوع زندگیش را ازاین‌رو به آن رو می‌کند. او تصمیم می‌گیرد تا به آدم خوبه‌ی داستان تبدیل شود و کارهای خوبی در دنیا انجام دهد، اما این به مذاق همه خوش نمی‌آید. خالق این بازی ویدیویی در دنیای واقعی از این بابت خشنود نیست و مقابل گای می‌ایستد.

رایان رینولدز، بازیگر فیلم‌های Deadpool (ددپول) و Six Underground (شش زیرزمینی)، جودی کومر، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو) و فیلم The Last Duel (آخرین دوئل)، جو کری، بازیگر فیلم‌ Molly's Game (بازی مالی) و سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، تایکا وایتیتی، بازیگر فیلم‌های Jojo Rabbit (جوجو خرگوشه) و What We Do in the Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم)، آتکارش آمبودکار، بازیگر فیلم‌های Mulan (مولان) و Ride Along 2 (سواری کنار هم ۲)، لیل ری هاوری، بازیگر فیلم‌های Get Out (برو بیرون) و Bird Box (جعبه‌ی پرنده) و کامیل کاستک، بازیگر فیلم I Feel Pretty (من احساس زیبایی می‌کنم) در فیلم Free Guy به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

فیلم Free Guy در بوستون فیلم‌برداری شد و شاون لوی، کارگردان فیلم‌های Night at the Museum (شب در موزه)، Real Steel (پولاد ناب) و Cheaper by the Dozen (دو جین آن ارزان‌تر است) سکان هدایت آن را برعهده داشت. نگارش فیلم‌نامه‌ی این فیلم اکشن-کمدی نیز برعهده‌ی مت لیبرمن، نویسنده‌ی فیلم The Christmas Chronicles (وقایع‌نامه‌ی کریسمس) و زک پن، نویسنده‌ی فیلم Ready Player One (بازیکن شماره‌ی یک آماده) بود و رایان رینولدز، شاون لوی و سارا شکتر نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت می‌کردند. فیلم مرد آزاد در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۳ تیر (۳ ژوئیه‌) در نظر گرفته شده بود، اما شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا باعث تأخیر آن شد و اکنون در تاریخ ۲۲ مرداد (۱۳ اوت) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. این فیلم برای مدت ۴۵ روز روی پرده‌ی سینما خواهد ماند و پس از آن احتمالاً به سرویس‌های استریم راه می‌یابد. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده