نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۲

فیلم جدید دی سی با نام Blue Beetle از HBO Max پخش می‌شود

برادران وارنر تصمیم گرفت تا فیلم Blue Beetle، فیلم جدید مجموعه دی سی را به‌صورت انحصاری از شبکه HBO Max پخش کند.

گفته می‌شود که برخی از فیلم‌های دی سی ممکن است به‌صورت انحصاری از شبکه HBO Max پخش شوند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم دیگری از مجموعه DC قرار است راهی این سرویس استریم نوپا شود. لس آنجلس تایمز گزارش داد که مسئولان برادران وارنر و DC Films در حال برنامه‌ریزی برای انتشار فیلم Blue Beetle روی سرویس استریم HBO Max منتشر شود. این موضوع درواقع بخشی از برنامه‌ریزی و استراتژی بلند مدت این شرکت پس از ادغام با دیکساوری است.

حالا در فهرست فیلم‌هایی که قرار است به‌صورت انحصاری از HBO Max پخش شوند، نام فیلم بلو بیتل درکنار نام فیلم Batgirl دیده می‌شود که فیلم‌های این فهرست به‌عنوان آثاری با بودجه متوسط از دنیای دی سی که قرار است راهی سرویس استریم شوند، یاد شده است. فیلم Blue Beetle قرار است اولین فیلم دنیای DC باشد که با محوریت ابرقهرمان لاتین در دست ساخت است. تمرکز داستان این فیلم روی شخصیت جیمی ریس خواهد بود. 

در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس توسط کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر خلق و در سال ۲۰۰۶ برای اولین‌بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis (اینفینیت کرایسس) معرفی شد. در ادامه این شخصیت به‌عنوان بلو بیتل برای اولین‌بار در شماره پنجم کمیک Infinite Crisis حضور داشت. او یک شخصیت آمریکایی-مکزیکی است. آنجل مانوئل سوتو با سابقه کارگردانی فیلم Charm City Kings، وظیفه کارگردانی فیلم Blue Beetle را بر عهده گرفته است و همچنین گرت دانت الکوسر، نویسنده بازسازی فیلم Scarface وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده