نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۱

انتشار تریلر جدید فیلم Space Jam 2 با محوریت همکاری لبران جیمز با باگز بانی

برادران وارنر تریلر جدیدی از فیلم Space Jam: A New Legacy را منتشر کرده است که در آن شاهد ورود لبران جیمز به یک دنیای مجازی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Space Jam: A New Legacy (هرج‌و‌مرج فضایی: میراثی تازه) منتشر شده است. مانند تریلر قبلی شاهد ورود لبران جیمز به دنیای مجازی هستیم که حالا باید با کمک شخصیت‌های کارتونی Looney Tunes در یک مسابقه بسکتبال شرکت کند و در آن پیروز شود تا بتواند خود و پسرش را بازگرداند. همچنین علاوه‌بر نمایش نسخه کارتونی لبران جیمز، شاهد نسخه ظاهرا CG شخصیت‌های Looney Tunes هم هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر پوستر جدیدی فیلم Space Jam: A New Legacy را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر جدید فیلم Space Jam: A New Legacy

لبران جیمز، سنیکا مارتین-گرین، سدریک جو، دان چیدل، زندیا، دیمین لیلارد، آنتونی دیویس، کلی تامپسون، دایانا تاروسی، خواهران دوقلوی شینی و ننکا اوگوومایک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Space Jam: A New Legacy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مالکوم دی. لی وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Space Jam را بر عهده داشته است و رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

فیلم Space Jam: A New Legacy برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین همزمان با اکران، فیلم Space Jam 2 به‌مدت یک ماه در دسترس کاربران HBO Max نیز قرار خواهد گرفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده