نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۹

پیوستن بازیگر سریال Stranger Things به دنیل کریگ در فیلم Knives Out 2

مدلین کلاین، بازیگر سابق سریال Stranger Things و سریال Outer Banks، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ستاره دیگری به جمع بازیگران دنباله فیلم Knives Out اضافه شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، مدلین کلاین، بازیگر سریال Outer Banks پس از توافق با نتفلیکس به جمع بازیگران فیلم Knives Out 2 اضافه شده است، اما مانند دیگر بازیگران جدید این فیلم، اطلاعاتی از نقش این بازیگر جوان نیز در دسترس نیست. نتفلیکس پیش از این برای خرید حق تولید و پخش فیلم Knives Out 2 و فیلم Knives Out 3 مبلغی در حدود ۴۶۵ میلیون دلار پرداخت کرده بود.

علاوه‌بر کلاین، دیو باتیستا، ادوارد نورتون، کاترین هان، جنل مونی، کیت هادسن و لسلی اودم جونیور، دیگر بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Knives Out 2 تایید و اعلام شده بود. همچنین دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک قرار است در هر دو دنباله فیلم Knives Out بازگردد. مانند قسمت اول، رایان جانسون برای کارگردانی و نوشتن دنباله دو قسمت بعدی فیلم چاقوکشی باز خواهد گشت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات قسمت دوم این فیلم جنایی در دسترس نیست. 

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 قرار است از تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) در یونان آغاز شود. علاوه‌براین، قسمت دوم فیلم Knives Out با بودجه‌ای تقریبا مشابه قسمت اول جلوی دوربین خواهد رفت. علاوه‌بر سریال Outer Banks که کلاین قرار است در فصل دوم آن نیز بازگردد، او سابقه حضور در آثار دیگری چون سریال Stranger Things، سریال The Originals، فیلم Boy Erased و فیلم What Breaks the Ice را داشته است و از کارهای آینده وی می‌توان به فیلم Once Upon a Time in Staten Island اشاره کرد.

انتظار می‌رود فیلم Knives Out 2 در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده