نویسنده: عاطفه ملکی
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۴

پخش مستند Who Are You, Charlie Brown? به‌زودی از اپل تی‌ وی پلاس

طبق اعلام اپل، به‌زودی مستندی با محوریت شخصیت‌های انیمیشن Peanuts و چارلز ام شولز، خالق آن‌ها، از سرویس اپل تی وی پلاس پخش می‌شود.

اپل مستند Who Are You, Charlie Brown? «تو کیستی، چارلی براون؟» را در تاریخ ۴ تیر روانه سرویس Apple TV+ می‌کند. این برنامه مستندی‌ است ویژه در بزرگداشت شخصیت‌های انیمیشن محبوب Peanuts «بادام زمینی‌ها» و چارلز ام شولز، خالق آن. این مستند توسط لوپیتا نیونگ، برنده‌ی اسکار روایت می‌شود و با همکاری شرکت فیلم و مستندسازی ران هاوارد برایان گزیزر و همچنین شرکت رسانه‌ای وایلد برین تولید شده است.  

ضمن گرامی‌داشت شولز، این مستند در جستجوی اهمیت کمیک محبوب و جهانی که چند نسل با آن خاطره دارند است و به خالق آن‌ها خواهد پرداخت که شخصیت‌های طراحی‌شده توسط اون، تاثیرات زیادی در فرهنگ مردم در طی سالیان گذاشته‌اند.

در این فیلم با افراد گوناگونی از جمله جین شولز، همسر چارلز و اشخاصی دیگر مانند دراو برری‌مور، آل راکر، کوین اسمیت، بیلی جین کینگ، پائول فیگ و... مصاحبه شده است. همچنین این مستند درآمیخته با داستان انیمیشنی جدیدی است که در آن چارلی براون در جستجوی کشف کردن خویشتن است.

 تهیه و تولید این فیلم بر عهده‌ی گریزر، هوارد و سارا برنشتاین از شرکت فیلمسازی ایمجین و جاش شرب، از شرکت وایلد برین بوده است. کارگردانی و نویسندگی این اثر را مایکل بنفیلیو انجام داده است. موسیقی فیلم نیز توسط جف مورا  ساخته شده است. او آهنگسازی سری جدید نمایش اسنوپی، اسنوپی در فضا و پینوتز در فضا: اسرار آپولو ۱۰ را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده