نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۴

مذاکره بیل اسکاشگورد برای حضور در فیلم John Wick 4 با بازی کیانو ریوز

بیل اسکاشگورد، بازیگر نقش پنی وایز در سری فیلم It در حال مذاکره با لاینزگیت برای حضور در فیلم John Wick 4 با بازی کیانو ریوز است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران قسمت چهارم فیلم John Wick اضافه شده است. طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، بیل اسکاشگورد در حال مذاکره با لاینگزیت برای نقش‌آفرینی در فیلم John Wick 4 است. اگرچه هنوز حضور این بازیگر در قسمت جدید فیلم جان ویک قطعی نشده، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش او در دسترس نیست. پیش از این شاهد اضافه شدن رینا ساوایاما، دانی ین و شمیر اندرسون به جمع بازیگران فیلم John Wick 4 بودیم که طبق انتظار کیانو ریوز برای بازی در نقش جان ویک در این فیلم باز خواهد گشت.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است از تابستان امسال آغاز شود و مراحل فیلم‌برداری فیلم در کشورهای مختلفی از جمله فرانسه، آلمان و ژاپن انجام خواهد شد. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 باز خواهد گشت. همچنین شی هیتن، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword و فیلم Army of the Dead به‌همراه مایکل فینچ، نویسنده فیلم American Assassin وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده خواهند داشت.

بیل اسکارشگورد در حال دعا کردن در فیلم The Devil All the Time

پیش از این دریک کولستاد که یکی از خالقان مجموعه فیلم John Wick است، وظیفه نوشتن فیلمنامه سه قسمت اول فیلم جان ویک را بر عهده داشت که قرار نیست برای دو دنباله بعدی آن بازگردد. بیل اسکاشگورد بیشتر برای بازی در نقش پنی وایز در سری فیلم It شناخته می‌شود و از دیگر کارهای وی می‌توان به سریال Hemlock Grove، فیلم Allegiant، فیلم Assassination Nation، فیلم Deadpool 2، سریال Castle Rock، فیلم Nine Days و فیلم The Devil All the Time اشاره کرد. سریال Clark و فیلم Emperor از کارهای آینده اسکاشگورد هستند.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده برود. همچنین فیلم John Wick 5 نیز در دست ساخت است که گفته می‌شود مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت چهارم و پنجم به‌صورت پشت سرهم انجام خواهد شد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده