نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۷

ویدیو جدید انیمیشن Luca هیولاهای دریایی پیکسار را در موقعیتی بامزه نشان می‌دهد

پیکسار ویدیو جدیدی از انیمیشن Luca را منتشر کرده که در آن هیولاهای دریایی پیکسار در موقعیتی عجیب و بامزه قرار می‌گیرند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از انیمیشن Luca منتشر شده است. در این ویدیو لوکا و آلبرتو به خانه جولیا می‌روند و در آن با پدر جولیا آشنا می‌شوند. پدر جولیا در ادامه از وجود هیولاهای دریایی می‌گوید و در ادامه گفت که آن‌ها را شکار می‌کند که این موضوع باعث واکنش لوکا و ترس آلبرتو می‌شود و این دو هیولای دریایی پیکسار را در موقعیتی جالب و بامزه قرار می‌دهد و در ادامه با گربه پدر جولیا مواجه می‌شوند. همچنین فهرست بهترین انیمیشن های 2021 را از دست ندهید. در ادامه می‌توانید این ویدیو بامزه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Luca که انیمیشن بعدی پیکسار است، دیگر قرار نیست در سالن‌های سینما اکران شود و حالا انیمیشن لوکا قرار است در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) از دیزنی پلاس منتشر شود. اخیرا واکنش‌های اولیه انیمیشن لوکا نیز منتشر شده که اکثر منتقدان به تحسین و متفاوت بودن آن با دیگر آثار پیکسار پرداخته‌اند. همچنین در ادامه می‌توانید شاهد پوستر شخصیت‌های انیمیشن Luca باشید که به لوکا، آلبرتو و جولیا اختصاص داده شده است:

لوکا در پوستر شخصیت انیمیشن Luca

آلبرتو در پوستر شخصیت انیمیشن Luca

جولیا در پوستر شخصیت انیمیشن Luca

انیمیشن Luca داستان و ماجراجویی افسانه‌ای لوکا و آلبرتو را دنبال می‌کند که این دو دوست درواقع موجودات دریایی هستند که شکلی انسانی می‌گیرند و کارهای انسانی سرگرم کننده را قرار است روی زمین در طول یک تابستان انجام دهند و تجربه کنند. این انیمیشن یک اثر ماجراجویی و داستان بلوغ خواهد بود که اتفاقات آن در کشور ایتالیا جریان دارد. انریکو کاساروسا که پیش از این در همکاری با پیکسار انیمیشن کوتاه La Luna را کارگردانی کرده و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، وظیفه کارگردانی انیمیشن Luca را بر عهده دارد.

همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن لوکا نیز بر عهده جسی اندروز و مایک جونز بوده است. جونز پیش از این در نوشتن داستان و فیلمنامه انیمیشن Soul کمک کرده بود. جیکوب ترمبلی در نقش لوکا، جک دیلن گریزر در نقش آلبرتو، اما برمن در نقش جولیا، مایا رودولف در نقش دنیلا، جیم گافیگان در نقش لورنزو و مارکو باریچلی در نقش ماسیمو، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Luca حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده