نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۰

انتشار اولین تصاویر رسمی از شخصیت جنسن اکلس در فصل سوم سریال The Boys

شبکه آمازون سرانجام اولین تصاویر از ظاهر کامل جنسن اکلس در نقش سولجر بوی در فصل سوم سریال The Boys را منتشر کرده است.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، جنسن اکلس، بازیگر سریال Supernatural، قرار است نقش شخصیت سولجر بوی را در فصل سوم سریال The Boys بازی کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از ظاهر سولجر بوی در فصل سوم این سریال مورد انتظار منتشر شده است. در این تصاویر شاهد یک نمای کلی از جنسن اکلس در لباس شخصیت سولجر بوی هستیم که طبق گفته سازندگان سریال، او قرار است شخصیتی متفاوت نسبت به دیگر شخصیت‌هایی معرفی شده در دنیای سریال The Boys داشته باشد. در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

جنسن اکلس در نقش سولجر بوی در فصل سوم سریال The Boys

نمای زوم شده روی ظاهر و لباس جنسن اکلس در نقش سولجر بوی در فصل سوم سریال The Boys

سولجر بوی یکی از اولین ابرقهرمانانی بود که با ترکیب Compound V خلق و معرفی شد. این شخصیت رهبری گروه Payback را بر عهده داشت و او یکی از ابرقهرمانان اورجینال کمیک بویز است. سولجر بوی در دوران جنگ جهانی دوم متولد شد و پس از جنگیدن در این جنگ به شهرت زیادی رسید و در طول دهه‌ها بخش مهمی از فرهنگ آمریکایی بوده است. همچنین تصویری از سپر سولجر بوی در فصل سوم سریال The Boys نیز منتشر شده است:

سپر سولجر بوی در فصل سوم سریال The Boys

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جنسن اکلس، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جیانکارلو اسپوزیتو، کلودیا دومیت، کتیا وینتر و کولبی مینیفی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم سریال The Boys تایید و اعلام شده است. مانند دو فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل سوم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فصل سوم سریال The Boys در ۸ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ از آمازون پخش شود. علاوه‌براین، آمازون در حال ساخت یک اسپین‌آف براساس سریال The Boys است که اتفاقات این سریال قرار است در یک کالج جریان داشته باشد توسط سازمان شیطانی Vought (وات) که کنترل گروه هفت را نیز بر عهده دارد، اداره می‌شود که هدف آن آموزش ابرقهرمانان جوان است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده