نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین تیزر تریلر قسمت ویژه سریال Kingdom

شبکه نتفلیکس اولین تیزر تریلر قسمت ویژه سریال Kingdom را که Ashin of the North نام دارد، منتشر و تاریخ انتشار این قسمت را اعلام کرد.

سال گذشته بود که شبکه نتفلیکس از انتشار قسمت ویژه سریال Kingdom (پادشاهی) در سال ۲۰۲۱ خبر داد که این قسمت قرار است Kingdom: Ashin of the North (پادشاهی: آشین از شمال) نام داشته باشد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر این قسمت منتشر شده است. در این تیزر کوتاه شاهد تصاویری کوتاه از قسمت ویژه سریال Kingdom هستیم و در بخشی از آن شاهد نوشته‌ای هستیم که می‌گوید برای زنده کردن مردگان باید بهایی پرداخت شود. در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان این تیزر مشخص شد که سریال Kingdom: Ashin of the North قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) از شبکه نتفلیکس پخش شود. قسمت ویژه سریال Kingdom یک داستان مکمل و تکمیل کننده برای اتفاقات Kingdom است که تمرکز آن روی آشین (با بازی جون جی-هیون)، یک شخصیت مرموز که لی چانگ و گروهش پس از سفر به شمال برای پیدا کردن راز Saengsacho با وی مواجه شدند، است. در ادامه می‌توانید پوستر قسمت Kingdom: Ashin of the North را مشاهده کنید:

پوستر سریال Kingdom: Ashin of the North

جون جی-هیون که در فصل دوم سریال Kingdom برای بازی در نقش آشین اضافه شد، نقش اصلی این قسمت را بر عهده دارد. بیونگ‌اون هم برای بازی دوباره در نقش مین چی روک در این قسمت ویژه باز خواهد گشت. کیم سونگ هو، کارگردان فصل اول و تهیه‌کننده فصل دوم سریال Kingdom، برای کارگردانی قسمت Kingdom: Ashin of the North باز خواهد گشت و کیم ایون‌هی نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این قسمت را بر عهده دارد که این قسمت قرار است به منشا Saengsacho و هویت واقعی آشین بپردازد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده