نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۹

پیوستن بازیگر چرنوبیل به سریال جدید دنیای جنگ ستارگان

به‌تازگی بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال Andor که پیش درآمد فیلم Rogue One است، اضافه شده است.

از آذر گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال جدید دنیای جنگ ستارگان که سریالی پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) است، در لندن آغاز شد. این سریال قرار است Andor (آندور) نام داشته باشد و ماه گذشته شاهد انتشار تصاویر جدیدی از پشت صحنه این سریال مورد انتظار از دنیای Star Wars بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به سریال Rogue One اضافه شده است.

طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، رابرت امس، بازیگر سریال Chernobyl به جمع بازیگران سریال Andor اضافه شده است. با‌این‌حال، اطلاعاتی از نقش او منتشر نشده است، اما او تنها بازیگری نیست که از سریال چرنوبیل به سریال Star Wars اضافه شده و پیش از این شاهد پیوستن استلان اسکاشگورد به این سریال بودیم. علاوه‌بر بازی در سریال Chernobyl، امس سابقه حضور در فیلم War Horse، فیلم کیک-اس ۲، سریال Gunpowder، فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، سریال His Dark Materials و سریال War of the Worlds را نیز در کارنامه خود دارد.

رابرت امس در سریال Chernobyl

علاوه‌بر امس، دیگو لونا در نقش کاسین آندور، آدریا آرجونا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، استلان اسکاشگورد، دنیس گاف و کایل سالر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Andor حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. تونی گیلروی به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده در سریال روگ وان حضور دارد و توبی هاینس، کارگردان سریال Sherlock قرار است وظیفه کارگردانی سریال Rogue One را بر عهده داشته باشد. 

انتظار می‌رود که سریال Andor در اوایل سال ۲۰۲۲ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود، اما در حال حاضر اطلاعاتی از تعداد قسمت‌های سریال جدید دنیای جنگ ستارگان در دسترس نیست. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده