نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۳

انتشار تصویر هنری رسمی فیلم Doctor Strange 2

به مناسبت به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری فیلم Doctor Strange 2، به اعضای تیم تولید یک تصویر هنری زیبا با حضور شخصیت‌های این فیلم اهدا شده است.

اواخر ماه فروردین بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در لندن به پایان رسید و حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویری هنری از دنباله فیلم Doctor Strange منتشر شده است. این آرت رسمی به مناسبت به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Doctor Strange 2 اهداف شده که علاوه‌بر حضور دکتر استرنج، اسکارلت ویچ و وانگ، برای اولین‌بار شاهد یک نما کامل از شخصیت آمریکا چاوز هستیم که قرار است در طول فیلم معرفی شود:

حضور بندیکت کامبربچ، اسکارلت ویچ، وانگ و آمریکا چاوز در آرت رسمی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

برای طراحی آرت فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness، ظاهرا از طرح‌های کلاسیک کاورهای کمیک مارول الهام گرفته شده که ظاهرا لباس اسکارلت ویچ نسبت به سریال WandaVision با تغییراتی نسبتا کوچک مواجه شده است. فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است با آثاری چون سریال WandaVision، سریال Loki و فیلم Spider-Man: No Way Home ارتباط داستانی داشته باشد.

وقایع فیلم Doctor Strange 2 قرار است پس از حوادث سریال وانداویژن که در آن واندا ماکسیموف رسما به اسکارلت ویچ تبدیل شد، آغاز شود و همچنین دکتر استرنج قرار است در قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی نیز حضور داشته باشد. بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز و سوچیل گومز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم فیلم Doctor Strange را بر عهده داشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده