نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶

انتشار اولین تیزر رسمی و تصاویر فیلم Shazam 2

دیوید اف. سندبرگ به‌تازگی اولین تیزر رسمی از فیلم Shazam! Fury of the Gods را منتشر کرده است. همچنین اولین تصاویر از لباس جدید شزم نیز فاش شده است.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Shazam! Fury of the Gods (شزم! خشم خدایان) آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر رسمی این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. دیوید اف. سندبرگ، کارگردان دنباله فیلم Shazam به‌تازگی تیزری از این فیلم را منتشر کرده که در آن شاهد حضور شزم با بازی زکری لی‌وای در محیطی تاریک هستیم که در ادامه با تاریک بودن محیط شوخی می‌کند و در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌براین تیزر، وب‌سایت جاست‌جرد هم اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Shazam! Fury of the Gods را فاش کرده است که در این تصاویر شاهد حضور زکری لی‌وای در نقش شزم هستیم که می‌توان لباس جدید این شخصیت را مشاهده کرد که تفاوت زیادی نسبت به لباس فیلم اول پیدا کرده است. فیلم Shazam 2 در استودیوی فیلمسازی در آتلانتا تولید خواهد شد و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

زکری لی‌وای، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر، لوسی لیو، هلن میرن، مارتا میلانز و اشر آنجل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam! Fury of the Gods حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات دنباله فیلم Shazam در دسترس نیست. دیوید اف. سندبرگ برای کارگردانی و و هنری گیدن، یکی از دو نویسنده قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam! Fury of the Gods باز خواهند گشت.

فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Shazam در ماه فروردین ۹۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و درنهایت بیش از ۳۶۴.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل بیش از ۱۴۰.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع CBM CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده