نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

مذاکره ستاره Lovecraft Country برای نقش‌آفرینی در فیلم Creed 3

ظاهراً جاناتان میجرز برای نقش‌آفرینی در فیلم Creed 3 با نقش‌آفرینی و کارگردانی مایکل بی.جردن مشغول مذاکره با شرکت مترو گلدوین مایر است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که احتمالاً جاناتان میجرز برای نقش‌آفرینی در فیلم درام ورزشی Creed 3 (کرید ۳) وارد گود می‌شود. ظاهراً بازیگر سریال Lovecraft Country (لاوکرفت کانتری) مشغول مذاکرات اولیه با شرکت مترو گلدوین مایر برای نقش‌آفرینی در قسمت سوم Creed است، اما جزئیاتی از نقش این هنرپیشه‌ی آمریکایی در فیلم در دست نیست. فیلم کرید ۳ برای اکران در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۱ (۲۳ نوامبر ۲۰۲۲) در نظر گرفته شده است و بازیگرانی چون تسا تامپسون و فیلیسیا رشاد باری دیگر برای ایفای نقش در آن باز خواهند گشت. مایکل بی.جردن نخستین تجربه‌ی کارگردانی خود را با این فیلم کسب می‌کند و وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن را نیز برعهده دارد.

کینان کوگلر، نویسنده‌ی فیلم لایو-اکشن Space Jam: A New Legacy (هرج‌ومرج فضایی: میراث تازه) و زک بیلین، نویسنده‌ی فیلم King Richard (شاه ریچارد) فیلم‌نامه‌ی فیلم Creed 3 را براساس یک طرح کلی از رایان کوگلر به رشته‌ی تحریر درآوردند که قسمت اول فیلم Creed (کرید) را در سال ۲۰۱۵ کارگردانی کرد و در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم Creed 2 (کرید ۲) فعالیت داشت. جاناتان میجرز با نقش‌آفرینی در فیلم درام The Last Black Man in San Francisco (آخرین مرد سیاه‌پوست در سان فرانسیسکو) به کارگردانی جو تالبوت به شهرت رسید و با بازی در سریال درام ترسناک Lovecraft Country شبکه‌ی اچ‌بی‌او توجه همگان را به خود جلب کرد.

جاناتان میجرز سال گذشته در فیلم درام جنگی تحسین‌شده‌ی Da 5 Bloods (۵ هم‌خون) به کارگردانی اسپایک لی به ایفای نقش پرداخت و در آینده نقش شروری با نام کانگ فاتح را در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania (مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی) بازی خواهد کرد. البته این پایان کار نیست و این بازیگر توانا برای نقش‌آفرینی در فیلم وسترن The Harder They Fall (هرچه سخت‌تر زمین‌می‌خورند) به کارگردانی جیمز ساموئل و فیلم درام جنگی Devotion (از خود گذشتگی) به کارگردانی جی. دی. دیلارد نیز در نظر گرفته شده است.

فیلم Creed نخستین قسمت از مجموعه فیلم‌های کرید به‌شمار می‌آید که در سال ۲۰۱۵ روی پرده سینما رفت و با بودجه‌ی حدوداً ۴۰ میلیون دلاری توانست ۱۷۳.۶ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. این فیلم داستان آدونیس کرید، پسر آپولو کرید را روایت می‌کرد که راکی بالبوآ، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن جهان مربی‌گری او را برعهده می‌گیرد. فیلم Creed 2 که در سال ۲۰۱۸ اکران شد، درباره‌ی مبارزه‌ی آدونیس کرید تحت آموزش راکی بالبوآ با ویکتور دراگو بود که موفق به فروش ۲۱۴ میلیون دلار در گیشه شد. فیلم Creed III نُهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های Rocky (راکی) با نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه است که نخستین قسمت آن برنده‌ی جایزه‌ی «بهترین فیلم» اسکار شد.

مایکل بی. جردن درکنار اروین وینکلر، چارلز وینکلر، ویلیام چارتوف، دیوید وینکلر، جاناتان گلیکمن و رایان کوگلر به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم Creed 3 فعالیت می‌کنند و شرکت Proximity Media در تولید آن دخیل خواهد بود. آدام روزنبرگ، سِو اوهانیان و زینزی کوگلر نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه را برعهده دارند. جردن و رایان کوگلر باری دیگر با یکدیگر در فیلم Wrong Answer (پاسخ اشتباه) همکاری می‌کنند که تا-نهیسی کوتس فیلم‌نامه‌ی آن را براساس یکی از مقالات نیویورکر نوشته‌ی ریچل اویو به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. این فیلم به ماجراهای یک معلم ریاضی در شهر آتلانتا می‌پردازد که پس از تغییر نمره‌ی امتحانات دانش‌آموزان جهت دریافت بودجه برای مدرسه رسوا می‌شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده