نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹

انتشار اولین تریلر فیلم علمی تخیلی جدید هیو جکمن با نام Reminiscence

برادران وارنر اولین تریلر فیلم Reminiscence به کارگردانی لیزا جوی و با بازی هیو جکمن و ربکا فرگوسن را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Reminiscence (یادآوری) منتشر شده است. در اولین تریلر این فیلم علمی تخیلی شاهد تصاویر متعددی از داستان و اتفاقات آن هستیم. فیلم Reminiscence داستان یک کارآگاه خصوصی به‌نام نیک بینستر با بازی هیو جکمن را دنبال می‌کند که در توافق با مشتریان خود، خاطرات خوب آن‌ها را بازآفرینی می‌کند. زندگی نیک بینستر پس از ملاقات با یک مشتری مرموز با بازی ربکا فرگوسن، به‌طور کامل تغییر می‌کند و نیک عاشق و دلباخته این زن مرموز خواهد شد، اما یک روز این زن ناپدید می‌شود و رفتن او باعث گیج شدن نیک شده است.

نیک در ادامه تصمیم می‌گیرد جست‌وجو برای یافتن او را آغاز کند و در طول جست‌وجو او متوجه جنبه‌ها، ویژگی‌ها و رازهای متفاوتی از این زن مرموز می‌شود که نیک از آن خبر نداشته است. اتفاقات فیلم Reminiscence در شهر میامی در آینده نسبتا دور جریان دارد که به علت تغییرات آب و هوایی و گرمایش زمین باعث تغییر آن شده است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Reminiscence را ازطریق یوتیوب برادران وارنر تماشا کنید و در ادامه شاهد اولین پوستر این فیلم علمی تخیلی نیز باشید:

هیو جکمن و ربکا فرگوسن در اولین پوستر فیلم Reminiscence

هیو جکمن، ربکا فرگوسن، تندی نیوتون، دانیل وو، کلیف کرتیس، نیکو پارکر، آنجلا سارافیان، ناتالی مارتینز، مارینا د تاویرا، موژان آریا و برت کالن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Reminiscence حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لیزا جوی، نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال Westworld (وست‌ورلد)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. همچنین جکمن و فرگوسن پیش از این در فیلم The Greatest Showman (برترین شومن) با یکدیگر هم بازی بوده‌اند. 

فیلم Reminiscence قرار است در تاریخ ۲۰ اوت (۲۹ مرداد) اکران شود و همزمان با اکران، به‌مدت یک ماه در دسترس کاربران HBO Max قرار خواهد گرفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده