نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۰

انتشار تریلر جدید انیمیشن The Boss Baby 2

یونیورسال و دریم ورکس تریلر جدیدی از انیمیشن The Boss Baby: Family Business را منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر جدیدی از ماجراجویی جدید بچه رئیس است.

ماه آذر گذشته بود که اولین تریلر انیمیشن The Boss Baby: Family Business (بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی) منتشر شد که زومجی دنباله انیمیشن بچه رئیس را در فهرست بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ قرار داده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از بچه رئیس ۲ منتشر شده است. در طول این تریلر شاهد حضور کودک جدیدی در راس قدرت هستیم که قرار است میراث عمو خودش را دنبال کند و در ادامه عمو و پدرش را دوباره به بچه تبدیل می‌کند و در طول تریلر شاهد بچه نینجاها نیز هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر بامزه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در انیمیشن The Boss Baby: Family Business تیم حالا ازدواج کرده و پدر شده و تد نیز مدیرعامل یک شرکت شده است. تیم و همسرش کارول به‌همراه دختر ۷ ساله‌اش تابیتا و دختر کوچکش، تینا در حومه شهر زندگی می‌کنند تابیتا نفر اول کلاس خود در Acorn Center است و او عمو تد خود را می‌پرستد و می‌خواهد مثل او باشد، اما پدرش نگران این است که او در حال ازبین‌بردن کودکی خود است و او می‌خواهد دخترش کودکی عادی داشته باشد.

در ادامه مشخص می‌شود که تینا یک مامور مخفی از سازمان BabyCorp است و حالا او با دوباره بچه کردن تد و تیم قرار است در یک مأموریت مخفی برای کشف اسرار تاریک مدرسه تابیتا و بنیانگذار مرموز آن یعنی دکتر آرمسترانگ حضور پیدا و آن‌ها را رهبری کند. الک بالدوین، جیمز مارسدن، ایمی سداریس، آریانا گرینبلت، اوا لونگوریا، جیمی کیمل، لیسا کودرو و جف گلدبلوم، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Boss Baby: Family Business حضور دارند.

انیمیشن The Boss Baby: Family Business قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) روی پرده‌های سینما برود و همزمان از سرویس استریم پیکاک پخش شود. تام مک‌گراث وظیفه کارگردانی انیمیشن The Boss Baby 2 را براساس فیلمنامه‌ای مایکل مک‌کولرز بر عهده دارد. قسمت اول انیمیشن The Boss Baby در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و این انیمیشن موفق شد ۴۶۸.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل ۱۶۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۰۱.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده