نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۲

ساخت ریبوت انیمیشن لاکپشت‌ های نینجا برای اکران در سال ۲۰۲۳

سث روگن و استودیوی نیکلودئون برای ساخت ریبوت انیمیشنی CG لاکپشت‌های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles) همکاری می‌کنند.

سث روگن، کمدین، نویسنده و کارگردان آمریکایی – کانادایی ازطریق حساب توییتر خود اعلام کرده که تحت برند Point Grey Pictures با نیکلوئدون برای ساخت ریبوت انیمیشن لاکپشت‌های نینجا همکاری خواهد کرد. این انیمیشن CGI برای اکران در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. ایوان گلدبرگ و جیمز ویور از شرکت پوینت گری نیز در تیم تهیه‌کنندگان این پروژه حضور خواهند داشت. برندن اوبرین، نویسنده‌ی فیلم‌های کمدی Neighbors و Neighbors 2: Sorority Rising که خود سث روگن نیز در آن‌ها بازی می‌کرد، وظیفه نویسندگان فیلمنامه این اثر را برعهده خواهد داشت.

جف رو، نویسنده و کارگردان انیمیشن جدید The Mitchells vs. the Machines از شبکه نتفلیکس، مسئولیت کارگردانی ریبوت لاکپشت‌های نینجا را برعهده دارد. شرکت پارامونت نیز توزیع و اکران جهانی این اثر را انجام پیش خواهد برد.

تیزر ریبوت لاکپشت های نینجا

سث روگن درکنار اعلام تاریخ اکران این فیلم، تصویری که ظاهراً به دفترچه یادداشت «لئوناردو» از شخصیت‌های این فیلم تعلق دارد را ازطریق توییتر به اشتراک گذاشته است. در این نوشته‌ها، لئو با رافائل، مایکل انجلو و دوناتلو هم تیمی‌های خود در «TMNT» و همینطور شخصیت April O’Neil دوست خبرنگار آن‌ها که تقریباً در همه‌ی قسمت‌های اصلی و فرعی این مجموعه حضور داشت، شوخی کرده است. همچنین یک نقاشی از شمشیر خاطره‌انگیز لئوناردو نیز به همراه جزئیاتی از اطلاعات جهش ژنتیکی آن‌ها در این تصویر به چشم می‌خورد.

مجموعه‌ی Teenage Mutant Ninja Turtles اولین‌بار توسط کوین ایستمن و پیتر لایرد در سال ۱۹۸۴ و در قالب کامیک بوک‌ها کار خود را شروع کرده و بعدها فیلم‌های لایو اکشن و سریال‌های تلویزیونی متعددی از آن‌ اقتباس شد. فیلم‌های این مجموعه تاکنون بیش از ۱.۲ میلیارد دلار درآمدزایی را از گیشه‌ی جهانی به‌دست آورده است. این انیمیشن که قرار است Teenage Mutant Ninja Turtles نام داشته باشد، اولین انیمیشن CG مجموعه لاکپشت‌های نینجا از سال ۲۰۰۷ خواهد بود که قرار است در سینماها اکران شود. آخرین انیمیشن CG مجموعه در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در ادامه دو قسمت لایو اکشن از Teenage Mutant Ninja Turtles به تهیه‌کنندگی مایکل بی تولید و در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ منتشر شدند. 

در پایان می‌توانید نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده