نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

تیلور سوئیفت در فیلم جدید دیوید او. راسل به کریستین بیل و مارگو رابی پیوست

درحالی که پیش از این ستارگان نامداری مانند کریستین بیل و مارگو رابی برای بازی در فیلم جدید دیوید او. راسل معرفی شده بودند، حالا تیلور سوئیفت ستاره موسیقی پاپ نیز به این جمع اضافه شده است.

براساس گزارش نشریه Collider، کریستین بیل ستاره سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان و آثاری مانند American Psycho، به همراه مارگو رابی، نامزد دو جایزه اسکار و پنج جایزه گلدن گلوب، رامی مالک، زوئی سالدانا، آنا تیلور جوی، کریس راک، مایک میرز، رابرت دنیرو، مایکل شنون، تیموتی اولفنت، آندره‌آ ریسبرو، ماتیاس شونیرتز، آلساندرو نیولا و جان دیوید واشینگتن از فیلم Tenet ستارگان پرتعدادی هستند که تاکنون برای فیلم جدید دیوید او. راسل کارگردانی آثاری همچون Silver Linings Playbook، American Hustle و Joy نقش آفرینی خواهند کرد.

Collider در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که تیلور سوئیفت، برنده یازده جایزه گرمی با بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه فروش از آثار مختلف خود در سرتاسر جهان، چهره‌ی جدیدی است که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. البته نقش این خواننده‌ی محبوب مانند جرئیات فیلمنامه‌ی این اثر، محرمانه نگه داشته شده اما حضور او در این فیلم اولین‌بار توسط Deuxmoi در اینستاگرام خبری شده و سپس به گزارش وبسایت Showbiz 411 رسیده است. استودیوی 20th Century Studios یا هیچ یک از اعضای تیم سازندگان این فیلم صحبتی درباره زمان اکران این فیلم نداشتند. فیلمی که از زمان پخش فیلم Joy در سال ۲۰۱۳ اولین اثر این کارگردان آمریکایی به شمار می‌رود.

تیلور سوییفت سوپراستار موسیقی پاپ

دیزنی برای اکران این فیلم بدون نام که گفته می‌شود Amsterdam (آمستردام) نام تولیدی آن است و شاید نام نهایی پروژه نیز شود، به توافق رسیده و همکاری می‌کند. این فیلم براساس توافق چند جانبه نیو رجنسی با استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی تولید و منتشر خواهد شد.

تیلور سوئیفت اولین‌بار در فیلم Valentine's Day ساخته‌ی گری مارشال (Garry Marshall)، حضور در یک پروژه سینمایی را تجربه کرد. بعد از آن، صداپیشگی معشوقه‌ی زک افران در انیمیشن The Lorax و حضور درکنار مریل استریپ و جف بریجز در فیلم The Giver از دیگر تجربیات سینمایی او بودند. سوئیفت اخیراً نقش Bombalurina در فیلم اقتباسی و لایو اکشن Cats را نیز برعهده داشت و همچنین در مستند اختصاصی خود از شبکه نتفلیکس با نام Miss Americana نیز نقش آفرینی کرد. تیلور در مستند Folklore: The Long Pond Studio Sessions از شبکه دیزنی پلاس نیز ماجرای پشت پرده‌ی ترک‌های آلبوم اخیر را روایت می‌کند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده