// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹

تمسخر لوگو شرکت وارنر برادرز دیسکاوری در اینترنت توسط طرفداران

شرکت Warner Bros. Discovery که با ادغام دیسکاوری و وارنر به وجود می‌آید، یکی از بزرگ‌ترین غول‌های سینما و تلویزیون هالیوود محسوب می‌شود.

دیوید زاسلاو در مقام مدیر شرکت عظیم جدید «برادران وارنر دیسکاوری» تغییرات زیادی را در وارنر به وجود می‌آورد. بسیاری از اعضای کلیدی سابق استودیوهای فیلم‌سازی وارنر و حتی شبکه HBO Max زیر نظر او اخراج می‌شوند و افراد تازه‌ای جای آن‌ها را می‌گیرند. بدون شک جدا شدن وارنر از شرکت AT&T و ادغام آن با دیسکاوری به هدف ایجاد شرکت Warner Bros. Discovery، یکی از بزرگ‌ترین اخبار سینما و تلویزیون چندین و چند ماه اخیر است که تا مدت‌ها تاثیرات قابل‌توجه خود روی صنعت فیلم‌سازی را نشان خواهد داد.

این وسط نام‌گذاری شرکت جدید و تصویر لوگو رسمی آن به مذاق برخی از کاربرهای شبکه‌های اجتماعی خوش نیامد. بعضی از افراد این لوگو را ساخته‌شده توسط یک آماتور خطاب کردند و عده‌ای هم آن را بیش از حد قدیمی می‌دانند. تازه برخی از سینمادوست‌ها هم باور داشتند که لوگو احتمالا با ساده‌ترین افکت‌های 3D در WordArt برنامه Word مایکروسافت ساخته شده است. خلاصه که باید پذیرفت اکثر افراد با این لوگو رسمی و طراح گرافیکی آن مهربان نبودند.

بحث آن‌چنان در شبکه‌های اجتماعی بالا گرفت که دیسکاوری اعلام کرد لوگو مورد بحث قرار نیست لوگو نهایی شرکت Warner Bros. Discovery باشد

یک نفر در توئیتر نوشت: «من فقط خوشحال هستم که هالیوود به سخت بودن زندگی تن داده است و ۰ دلار روی انتخاب اسم شرکت خرج می‌کند؛ تا سپس از یک سی‌دی کلیپ‌آرت رایگان در ویندوز 95 برای طراحی لوگو بهره ببرد». یک کاربر دیگر با تمسخر نوشت: «احساس می‌کنم که لوگو جدید شرکت Warner Bros. Discovery می‌خواهد جایگاهی ابدی و کالت داشته باشد».

ماجرا انقدر جلو رفت که شرکت دیسکاوری به‌صورت رسمی گفت که این لوگو رسمی و نهایی نیست و صرفا برای اعلام اولیه‌ی خبر از آن استفاده شد. قراردادها در اواسط سال ۲۰۲۲ میلادی تکمیل می‌شوند و احتمالا با تشکیل رسمی و قطعی شرکت Warner Bros. Discovery مخاطب‌ها می‌توانند شاهد لوگو اصلی باشند. البته همواره انواع‌واقسام فعالیت‌های شرکت‌های بزرگ در شبکه‌های اجتماعی امروز به سخره گرفته می‌شوند. در نتیجه نمی‌توان مطمئن بود که آن لوگو نیز واکنش‌های بسیار مثبتی را دریافت کند.

اشاره دیوید زاسلاو، رییس شرکت وارنر برادرز دیسکاوری با عینک دودی به سمت دوربین

براساس شعار رسمی شرکت وارنر برادرز دیسکاوری قرار است محصولات آن‌ها مواد لازم برای شکل‌گیری رویاها را تقدیم مردم کنند. البته عبارت مورد بحث یعنی The stuff that dreams are made of (آن‌چیزهایی که رویاها با آن‌ها ساخته شده‌اند) از جمله‌ی معروف بیان‌شده توسط هامفری بوگارت در فیلم کلاسیک The Maltese Falcon برداشته شد؛ اثری به یاد ماندنی که به‌صورت کامل به وارنر برادرز تعلق دارد. دیسکاوری این توصیف را «یک ادای احترام به میراث غنی برادران وارنر و نشان‌دهنده‌ی اهداف اصلی شرکت Warner Bros. Discovery» به شمار آورد.

دیوید زاسلاو مجددا تاکید کرد که تحت مدیریت او شرکت Warner Bros. Discovery به سازندگان انواع‌واقسام آثار سینمایی و تلویزیونی احترام خواهد گذاشت. او می‌خواهد وارنر برادرز دیسکاوری تبدیل به بهترین محل فعالیت برای داستان‌گوها شود. این دقیقا برخلاف صحبت‌های یکی از اعضای ارشد فعلی وارنر است که چند سال پیش گفته بود فیلم‌سازها باید بفهمند که استودیو رئیس است؛ نه آن‌ها. در نتیجه شاید بتوان روزهای بهتری را در آینده‌ی وارنر به‌عنوان بخشی از شرکت وارنر برادرز دیسکاوری تصور کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده