نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰

توقف پخش سریال می خواهم زنده بمانم به دستور نیروی انتظامی

پخش سریال می‌خواهم زنده بمانم با بازی حامد بهداد و پدرام شریفی به دستور نیروی انتظامی متوقف شده است.

ساعاتی پیش روابط عمومی سریال شبکه نمایش خانگی می‌خواهم زنده بمانم با انتشار بیانیه‌ای از توقف پخش این سریال خبر داد. بیانیه مذکور به شرح مقابل است: «باتوجه‌به مسائل پیش آمده، سریال «می خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه ۱۰ خردادماه پخش نخواهد شد. زمان پخش قسمت جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.»

روابط عمومی فیلیمو نیز نسبت به این خبر واکنش نشان داده است و اعلام کرده «قسمت پانزدهم این مجموعه امروز ساعت هشت صبح از فیلیمو، پخش نخواهد شد.» فیلیمو در این‌باره بیانیه‌ای به شرح پیش‌رو منتشر کرده است.

«با درخواست معاونت اجتماعی نیروی محترم انتظامی، پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و تیم تولید و ساترا در حال رایزنی برای رفع ابهامات و گفت‌وگو درخصوص نقطه نظرات ایشان است.

از مسئولان محترم درخواست می‌شود با سعه صدر و آرامش به نظاره سریال بنشینند؛ تا سرنوشت شخصیت‌های منفی سریال براساس روند منطقی درام به سرانجام برسد و سازندگان جرأت و جسارت پرداختن به اتفاقات مهم و افراد نیک و بد روزگار را در کسوت‌های مختلف داشته باشند.»

سریال می‌خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته ساخته شده است. از بازیگران این سریال می‌توان به حامد بهداد، پدارم شریفی، سحر دولتشاهی، علی شادمان، امیر نوروزی، مهران احمدی و آناهیتا درگاهی اشاره کرد. شما کاربران زومجی درباره توقف پخش سریال می‌خواهم زنده بمانم چه نظری دارید؟


منبع ایسنا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده