نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۲

استقبال فوق العاده کاربران نتفلیکس از فیلم Army of the Dead

نتفلیکس اعلام کرد که فیلم Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر هم‌اکنون یکی از پر بیننده‌ترین فیلم‌های این سرویس استریم در ماه اول انتشار است.

اواخر ماه گذشته بود که فیلم Army of the Dead از سرویس استریم نتفلیکس پخش شد و نقدهای متوسطی از منتقدان را دریافت کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم ارتش مردگان در مسیر تبدیل شدن به یکی از پر بیننده‌ترین فیلم های تاریخ نتفلیکس است. نتفلیکس اعلام کرد که فیلم Army of the Dead در بیش از هفتاد کشور در حال حاضر پر بیننده‌ترین فیلم این سرویس استریم است و در بیش از ۹۰ کشور دیگر در رتبه‌های بالا قرار دارد.

نتفلیکس همچنین پیش‌بینی می‌کند که در ۴ هفته اول ابتدایی بیش از ۷۲ میلیون کاربر به تماشا فیلم Army of the Dead خواهند پرداخت. این آمار براساس کسانی است که حداقل ۲ دقیقه از یک فیلم یا یک قسمت از سریال را تماشا کنند و همچنین این پیش‌بینی براساس کسانی است که قصد تماشا این فیلم اکشن و زامبی محور را دارند یا اینکه همین الان در حال تماشا آن هستند یا آن را تماشا کرده‌اند. البته این آمار به معنای این نیست که این ۷۲ میلیون کاربر تمام ۱۴۸ دقیقه فیلم ارتش مردگان را تماشا کنند.

اسکات وارد در بین زامبی‌های خشک‌شده ایستاده است  فیلم ارتش مردگان

دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تئو روسی، هیرویوکی سانادا، گرت دیلاهانت، تیگ نوتارو، رائول کاستیلو، عمری هاردویک، نورا آرنزدر، ماتیاس شوایگهوفر، سامانتا جو، ریچ کرتون و هما قریشی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Army of the Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. زک اسنایدر وظیفه کارگردانی فیلم ارتش مردگان براساس فیلمنامه‌ای از شی هیتن و جوبی هارولد را بر عهده داشته است.

نتفلیکس هم‌اکنون در حال گسترش دنیای فیلم Army of the Dead است که پیش از این مراحل فیلم‌برداری اسپین‌آف پیش درآمد آن با نام Army of Thieves به پایان رسیده بود. همچنین یک انیمه براساس فیلم ارتش مردگان با نام Army of the Dead: Lost Vegas در دست ساخت است و انتظار می‌رود دنباله فیلم اصلی نیز ساخته شود. در حال حاضر فیلم Extraction با ۹۹ میلیون بیننده در ماه اول انتشار، پر بیننده‌ترین فیلم نتفلیکس در ۴ هفته اول پخش است و در رتبه دوم فیلم Bird Box با ۸۹ میلیون بیننده در مدت مشابه قرار دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده