نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵

انتشار اولین تریلر فیلم اکشن جدید پارامونت و مارک والبرگ

پارامونت سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Infinite با بازی مارک والبرگ را منتشر کرده که حاوی تصاویر بسیاری از این فیلم اکشن است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Infinite (اینفینیت) منتشر شده است. پارامونت سرانجام اولین تریلر این فیلم اکشن را منتشر کرد که در طول تریلر بیشتر با داستان و اتفاقات این فیلم آشنا می‌شویم. فیلم Infinite داستان گروهی از مردان و زنان را دنبال می‌کند که به‌طور مداوم در قرن‌های مختلف تجدید حیات می‌کنند تا به مبارزه با یک دیوانه بسیار شرور که قصد نابودی و تخریب دنیا را دارد، بپردازند. به‌نظر می‌رسد که سرنوشت سیاره به یک مرد که از بیماری اسکیزوفرنی رنج می‌برد، متصل شده باشد و او باید متوجه شود که خیالات و رویاهای او خاطرات زندگی‌های بی‌شماری در گذشته است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Infinite را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، پارامونت اولین پوستر فیلم Infinite را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

اولین پوستر فیلم Infinite با بازی مارک والبرگ

مارک والبرگ، چویتل اجیوفور، سوفی کوکسون، دیلن اوبرایان، والیس دی یوهانس هاوکور یوهانسون و کی الکساندر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Infinite حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آنتوان فوکوآ، کارگردان دو قسمت فیلم The Equalizer (ایکوالایزر)، وظیفه کارگردانی فیلم اینفینیت را بر عهده داشته است. همچنین جان لی هنکاک و ایان شور وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را که اقتباسی از رمانی به‌نام The Reincarnationist Papers اثر دکتر اریک مایکرانز است، بر عهده داشته‌اند.

فیلم Infinite حالا دیگر قرار نیست در سالن‌های سینما اکران شود و این فیلم اکشن اکنون قرار است به‌صورت انحصاری در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) از سرویس استریم پارامونت پلاس پخش شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده