نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲

اعلام تاریخ اکران جدید فیلم The French Dispatch به کارگردانی وس اندرسون

شرکت سرچلایت پیکچرز تاریخ اکران جدید فیلم The French Dispatch به کارگردانی وس اندرسون را تایید و اعلام کرد. این فیلم همچنین قرار است در جشنواره فیلم کن نمایش داده شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدید فیلم The French Dispatch (گزارش فرانسوی) تایید و اعلام شده است. این فیلم مورد انتظار قرار است با بیش از یک سال تأخیر به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) اکران شود. در این تاریخ، فیلم The French Dispatch باید با فیلم Last Night in Soho به کارگردانی ادگار رایت و فیلم Cry Macho به کارگردانی کلینت ایستوود در گیشه رقابت کند. 

تیموتی شالامی، فرانسیس مک‌دورمند، بیل مری، لئا سیدو، تیلدا سوئینتن، بنیسیو دل تورو، سیرشا رونان، هنری وینکلر، متیو آمالریک، جفری رایت، لوئیس اسمیت، الیزابت ماس، ویلم دفو، کریستف والتس، اوون ویلسون، آدرین برودی، لیندا کوردی، جیسون شوارتزمن، باب بالابان، متیو آمالریک، روپرت فرند، گریفین دان، استیو پارک، دنیس منشت، ونسان ماکنی، گیوم گالین، سسیل دو فرانس، الکس لاوتر و فیشر استیونس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The French Dispatch حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برنیس دل تورو و لا سیدو در زندان فیلم The French Dispatch

وس اندرسون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The French Dispatch را بر عهده داشته است. او پیش از این نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار در بخش‌های مختلف برای آثاری چون فیلم The Grand Budapest Hotel، فیلم The Royal Tenenbaums (خانواده اشرافی تننبام)، انیمیشن Fantastic Mr. Fox (آقای فاکس شگفت‌انگیز)، فیلم Moonrise Kingdom (قلمرو طلوع ماه) و انیمیشن Isle of Dogs (جزیره سگ‌ها)، شده بود، اما تا به امروز این جایزه را دریافت نکرده است.

همچنین فیلم The French Dispatch قرار است برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن امسال نمایش داده شود و پیش از اکران جهانی، در جشنواره فیلم نیویورک که در اوایل ماه مهر برگزار خواهد شد، نمایش داده می‌شود. فیلم گزارش فرانسوی داستان کارکنان یک مجله اروپایی در یک شهر خیالی و داستانی فرانسوی را دنبال می‌کند که تصمیم می‌گیرند یک نسخه یادمان چاپ کرده و به بزرگداشت سه واقعه مهم یک دهه گذشته‌شان بپردازند. این سه واقعه عبارت‌اند از حبس ابد یک هنرمند، شورش‌های دانشجویی و یک گروگان‌گیری.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده