نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۰

انتشار تریلر رسمی فیلم ترسناک جدید ام نایت شیامالان

یونیورسال امروز اولین تریلر کامل و رسمی فیلم Old به کارگردانی ام نایت شیامالان را منتشر کرد که طرفداران را به اتفاقاتی عجیب و غریب و ترسناک دعوت می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی فیلم Old (اولد) منتشر شده است. یونیورسال پیکچرز امروز این تریلر را منتشر کرد که در آن بیشتر با داستان و اتفاقات این فیلم ترسناک آشنا می‌شویم. در طول تریلر شاهد ورود چند خانواده به یک ساحل هستیم که کم کم شاهد اتفاقات عجیب و غریبی در آن هستند. در ابتدا یک جنازه پیدا می‌شود و در ادامه والدین فرزندان شاهد بزرگ شدن آن‌ها هستند. اولین تریلر فیلم Old دلیل این اتفاقات را فاش نمی‌کند و درواقع تنها به نمایش دنیای مرموز و ترسناک فیلم می‌پردازد.

طبق خلاصه داستان فیلم Old، اتفاقات این فیلم ترسناک در یک تابستان جریان دارد که یک خانواده برای تعطیلات به یک منقطه گرمسیری سفر می‌کنند که در ادامه وارد یک ساحل خلوت برای استراحت می‌شوند. پس از آن به‌نوعی این ساحل باعث پیر شدن آن‌ها می‌شود و کل زندگی آن‌ها در طول یک روز می‌گذرد. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Old را در یوتیوب تماشا کنید. الیزا اسکنلن، توماسین مک کنزی، آرون پیر، الکس ولف، ویکی کریپس، کن لئونگ، نیکی آموکا-برد و ابی لی کرشا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Old حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Old اقتباسی از یک رمان گرافیکی فرانسوی به‌نام Sandcastle اثر پیر اسکار لوی و فردریک پیترز است که این رمان گرافیکی در سال ۲۰۱۰ منتشر شده است. این رمان داستان گروهی متشکل از ۱۳ نفر را دنبال می‌کند که قادر به ترک یک ساحل مرموز و دور افتاده نیستند و رازی تاریک که شامل زمان نیز می‌شود، در این مکان پنهان شده است. این رمان گرافیکی به یک داستان ترسناک در مورد اجتناب ناپذیر بودن مرگ و چیزی مشابه سریال The Twilight Zone یا سریال Lost توصیف شده است.

فیلم Old قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) روی پرده‌های سینما برود. ام نایت شیامالان  وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده