نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲

درگذشت بازیگر سریال The Office

مارک یورک، بازیگر نقش بیلی مرچنت در سریال The Office در سن ۵۵ سالگی دار فانی را وداع گفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارک یورک که بیشتر برای بازی در نقش بیلی مرچنت در فصل‌های ۲ تا ۵ سریال The Office شناخته می‌شود، در سن ۵۵ سالگی درگذشته است. علت مرگ یورک بیماری اعلام شده، اما دقیقا مشخص نیست که او به چه بیماری دچار بوده است. یورک نقش بیلی مرچنت را در ۴ قسمت از سریال The Office از جمله The Injury و Casino Night بازی کرده بود. او همچنین در دو قسمت His Fun Run و Dream Team سریال آفیس نیز حضور داشته است.

بیلی مرچنت درواقع مدیر دفتری بود که Dunder-Mifflin در آن واقع شده بود که مانند سایرین یکی از اهداف آزار و اذیت‌های مایکل اسکات بوده است. طبق پستی که Kreitzer Funeral Home منتشر کرده، یورک از سال ۱۹۸۸ دچار بیماری افسردگی شدید بوده و طبق بلاگ شخصی وی، او یک تجربه تصادف مرگبار را تجربه کرده که زندگی وی را برای همیشه تغییر داده است و باعث شد او به سمت بازیگری برود. مارک یورک همچنین سابقه حضور در برخی از قسمت‌های سریال‌ 8Simple Rules و سریال CSI: NY را در کارنامه خود دارد.

علاوه‌براین، او سابقه حضور در فیلم A.I. Artificial Intelligence (نامش در بین بازیگران تیتراژ پایانی برده نشده) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و فیلم Going All the Way با بازی بن افلک را نیز داشته است. همچنین گفته می‌شود که یورک در ونیز در حال زندگی بود، اما براساس نوشته تدفین، او در تاریخ ۱۹ می در بیمارستان Miami Valley در شهر دیتون در ایالت اوهایو فوت کرده است. این مکان تنها ۳۰ دقیقه با شهر آرکانوم، مکانی که یورک در آن بزرگ شده بود فاصله دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده