نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲

انتشار اولین تریلر فیلم ترسناک ادگار رایت با بازی آنیا تیلور جوی

فوکس فیچرز سرانجام اولین تریلر فیلم Last Night in Soho به کارگردانی ادگار رایت و با بازی آنیا تیلور جوی را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو) منتشر شده است. همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، امروز اولین تریلر این فیلم ترسناک منتشر شده که در آن شاهد تصاویری جذاب و متفاوت از فیلم جدید ادگار رایت هستیم و درواقع فیلم بیشتر یک اثر دلهره‌آور روان‌شناختی است و در طول تریلر با شخصیت‌های اصلی و داستان آن بیشتر آشنا می‌شویم. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Last Night in Soho را در یوتیوب تماشا کنید و سپس شاهد اولین پوستر این فیلم ترسناک باشید:

آنیا تیلور جوی و توماسین مک کنزی در پوستر فیلم Last Night in Soho

فیلم Last Night in Soho داستان الوئیز، یک طراح مد جوان و مشتاق را دنبال می‌کند که به شکل اسرارآمیزی توانایی سفر به دهه ۶۰ میلادی را به‌دست می‌آورد که در آن‌جا با سندی، خواننده و الگو خود آشنا می‌شود. مسافرت در زمان همیشه دارای پیامد‌هایی است. او فقط با سندی ملاقات نمی‌کند، بلکه ظاهرا او یک مسافر در بدن سندی است. درواقع ظاهرا هر اتفاقی که برای سندی رخ دهد، برای الوئیز هم اتفاق خواهد افتاد.

توماسین مک کنزی، آنیا تیلور جوی، مت اسمیت، دایانا ریگ، ترنس استامپ، ریتا تاشینگهم، جسی می لی، سینوو کارلسن، مایکل آجائو، لیزا مک‌گریلز و مارگارت نولان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Last Night In Soho حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است یک فیلم وحشت روان‌شناختی و دلهره‌آور مثل فیلم Don't Look Now (حالا نگاه نکن) به کارگردانی نیکلاس روگ و فیلم Repulsion (انزجار) به کارگردانی رومن پولانسکی باشد. 

فیلم Last Night in Soho قرار است در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) اکران شود. ادگار رایت، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Baby Driver (بیبی درایور)، فیلم Scott Pilgrim Vs. the World (اسکات پیلگریم علیه دنیا)، فیلم Shaun of the Dead (شان می‌میرد)، فیلم The World's End (ته دنیا) و فیلم Hot Fuzz، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه (به‌همراه کریستی ویلسون-کنز) فیلم Last Night In Soho را بر عهده داشته است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده