نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۹

اولین تریلر فیلم Eternals منتشر شد

مارول استودیو سرانجام اولین تیزر تریلر رسمی فیلم Eternals را منتشر کرد که حاوی تصاویری زیادی از این فیلم مورد انتظار است.

ماه گذشته بود که مارول با انتشار ویدیویی از فیلم‌هایی که قرار است در طول فاز چهارم دنیای سینمایی مارول اکران شوند، رونمایی کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی فیلم Eternals نیز بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم اترنالز منتشر شده است. مارول استودیو دقایقی پیش اولین تیزر تریلر رسمی فیلم Eternals را منتشر کرد که در این تریلر شاهد ورود اعضای گروه به زمین هستیم که حالا در حال راهنمایی گروه‌های مختلف هستند و براساس تریلر، هزاران سال درکنار مردم زمین زندگی کرده و حالا قرار است با مشکلی بزرگ مواجه شوند. 

البته تمرکز بیشتر تریلر روی معرفی شخصیت‌های فیلم Eternals است و مارول در تریلر تلاش کرده تا چیز زیادی از داستان، شخصیت‌های شرور و صحنه‌های اکشن فیلم فاش نکند. بااین‌حال، در بخش‌هایی از تریلر شاهد لباس کامل شخصیت‌ها هم هستیم و البته حال و هوایی نسبتا متفاوت‌تری هم نسبت به دیگر کارهای دنیای سینمایی مارول دارد. شما در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فیلم Eternals را ازطریق صفحه رسمی مارول در یوتیوب تماشا کنید.

اعضای گروه اترنالز در لباس کامل در ساحل در فیلم Eternals

علاوه‌بر تریلر، مارول استودیو اولین پوستر رسمی فیلم Eternals را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

اولین پوستر رسمی فیلم Eternals

ریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، ژائو آخرین نسخه از فیلمنامه فیلم Eternals را نیز نوشته است. ژائو به‌تازگی توانسته جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را از مراسم اسکار برای فیلم Nomadland دریافت کند.

فیلم Eternals قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) اکران شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده