// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۱

وجود بزرگترین سکانس اکشن فیلم های جیمز گان در The Suicide Squad

فیلم The Suicide Squad طی برخی از دقایق که با محوریت هارلی کوئین جلو می‌روند، بزرگ‌ترین سکانس اکشن دیده‌شده در یکی از آثار جیمز گان تا به امروز را تقدیم تماشاگران خواهد کرد.

جیمز گان، نویسنده و کارگردان فیلم The Suicide Squad می‌گوید: «فیلم جوخه انتحار شامل بزرگ‌ترین سکانس اکشنی می‌شود که من تا به امروز ساخته‌ام و مارگو رابی در نقش هارلی کویین طی این سکانس می‌درخشد. او از لحاظ فیزیکی یک ورزشکار واقعی است و می‌تواند شخصا به شکلی برازنده، باشکوه و زیبا بدل‌کاری‌ها را انجام بدهد. اصلا به همین دلیل من بزرگ‌ترین سکانس اکشن کارنامه‌ی سینمایی خود را با محوریت هارلی نوشتم. ساخت آن هم بسیار جذاب بود؛ از هماهنگی با بدل‌کارهای مختلف تا همکاری با خود او (مارگو رابی). احتمالا این ۴ دقیقه محبوب‌ترین چهار دقیقه‌ی دوران فیلم‌سازی برای من است؛ محبوب‌ترین ۴ دقیقه‌ای که فیلم‌برداری کردم و ساختم.

نه‌تنها بیشترین میزان لذت از حضور در محل فیلم‌برداری تا به امروز را بردم و بیشتر از همیشه شیفته‌ی هنرنمایی یک بازیگر (مارگو رابی) شدم، بلکه این احتمالا جذاب‌ترین سکانس اکشنی بود که در زندگی خود ساختم».

جیمز گان و مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین در پشت صحنه فیلم The Suicide Squad

جیمز گان اطلاعات بیشتری راجع به این سکانس را در اختیار طرفدارها نگذاشت تا فیلم The Suicide Squad اسپویل نشود. ولی باتوجه‌به سکانس‌های اکشن دو فیلم Guardians of the Galaxy درک می‌کنیم که «بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین سکانس اکشن کارنامه‌ی جیمز گان به‌عنوان یک کارگردان» قطعا می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

این فیلم‌ساز مجددا روی این نکته تاکید کرد که با آزادی عمل کامل فیلم The Suicide Squad را ساخت و می‌توانست در طول قصه هرکدام از شخصیت‌ها را به قتل برساند. البته او می‌گوید تک‌تک بازیگرهایی که شخصیت آن‌ها در فیلم جوخه انتحار کشته می‌شود، موقع دریافت فیلم‌نامه و پیش از پذیرش کامل نقش می‌دانستند که کاراکتر مورد بحث کشته می‌شود.

فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۶ آگست/اوت (۱۵ مرداد) با درجه‌ی سنی بزرگ‌سال (R) داخل سینماها و شبکه آنلاین HBO Max اکران می‌شود. هرچند گان فقط روی اکران سینمایی تاکید دارد و منفی بودن جدی نظر او راجع به پخش آنلاین فیلم جوخه انتخار سال ۲۰۲۱ برای همگان واضح به نظر می‌رسد. همچنین باید بدانید که سریال Peacemaker با حضور جان سینا در نقش اصلی، هم‌اکنون به‌عنوان اسپین-آف فیلم The Suicide Squad پروسه‌ی ساخت خود را جلو می‌برد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده