نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۱

نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر در سریال جاسوسی نتفلیکس

آرنولد شوارتزنگر برای اولین‌بار نقش اصلی یک سریال جاسوسی بی‌نام را ایفا می‌کند که از شبکه‌ی نتفلیکس به نمایش در می‌آید.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آرنولد شوارتزنگر برای اولین‌بار در نقش اصلی یک سریال جاسوسی بی‌نام از شبکه‌ی نتفلیکس ظاهر می‌شود. این هنرپیشه‌ی محبوب درکنار مونیکا باربارو، بازیگر فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) در یک سریال درام ۸ قسمتی درباره‌ی یک پدر و دختر به ایفای نقش می‌پردازد که پس از مدتی متوجه می‌شوند به‌شکل مخفیانه و به دور از چشم هم برای سازمان سی‌آی‌اِی کار می‌کنند. اکنون این دو پس از اطلاع از اینکه رابطه‌شان بر پایه‌ی یک دروغ بزرگ شکل گرفته است، در این نمایش درام جاسوسی جهانی با هم همراه می‌شوند. نیک سانتورا خالق این سریال بدون عنوان شبکه‌ی نتفلیکس است که تولید آثاری نظیر سریال‌های Jack Reacher (جک ریچر)، Scorpion (اسکورپیون) و The Fugitive (فراری) را در کارنامه دارد.

نیک سانتورا درکنار آرنولد شوارتزنگر به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال مورد بحث نیز فعالیت می‌کند و بخش تلویزیونی شرکت اسکای‌دنس در تولید آن با نتفلیکس همکاری خواهد کرد. در کارنامه‌ی آرنولد شوارتزنگر نقش‌آفرینی در فیلم‌های سینمایی بسیاری چون Terminator (نابودگر) و Predator (غارتگر) دیده می‌شود، اما او تابه‌حال در نقش اصلی هیچ یک از آثار تلویزیونی ظاهر نشده است. این بازیگر اُتریشی-آمریکایی به‌جز حضور افتخاری و شرکت در چند برنامه‌ی تلویزیونی، به ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی ادامه داده است. اما زمانی‌که آثار تلویزیونی عملکرد مطلوبی از خودشان نشان می‌دهند، ستارگانی که معمولاً تنها در مقابل دوربین آثار سینمایی قرار می‌گیرند، به نقش‌آفرینی در نمایش‌های مختص خوشان تن در می‌دهند و ظاهراً شوارتزنگر نیز چنین رویکردی را در پیش گرفته است.

آرنولد شوارتزنگر در بیانیه‌ی جدیدی در این رابطه اظهار داشت: «طرفداران سراسر دنیا از سال‌ها پیش چنین ماجراجویی هیجان‌انگیزی را از من می‌خواهند و اکنون آن‌ها می‌توانند به‌لطف شرکای بزرگ ما در اسکای‌دنس و نتفلیکس به خواسته‌ی خود برسند. من برای آغاز تولید سریال درکنار نیک سانتورا، مونیکا باربارو و کل اعضای تیم بسیار هیجان‌زده‌ام.» شبکه‌ی نتفلیکس همچنان نشان می‌دهد که برای رقابت با سایر سرویس‌های استریم آمادگی کامل دارد. آن‌ها اخیراً امتیاز پخش دو دنباله‌ی فیلم معمایی Knives Out (چاقوکشی) با نقش‌آفرینی دنیل کریگ را تصاحب کردند که فهرست بازیگران قسمت دوم آن با پیوستن ستاره‌هایی چون دیو باتیستا و ادوارد نورتون روز به روز گسترش می‌یابد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده