نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۸

مذاکره بازیگر فیلم War Horse برای حضور در سریال Green Lantern

شبکه HBO Max و بخش تلویزیونی برادران وارنر در حال مذاکره با جرمی ایروین برای حضور در سریال Green Lantern هستند. او قرار است نقش آلن اسکات را بازی کند.

آبان ۹۸ بود که خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه گرگ برلانتی در حال ساخت سریال Green Lantern (گرین لنترن) برای شبکه HBO Max است و طی این ماه اولین بازیگر این سریال نیز مشخص شد. فین ویتراک قرار است نقش گای گاردنر، یکی از نسخه‌های گرین لنترن را در سریال Green Lantern بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که بازیگر نقش آلن اسکات در سریال گرین لنترن مشخص شده باشد. جرمی ایروین در حال مذاکره با شبکه HBO Max و بخش تلویزیونی برادران وارنر برای حضور در سریال Green Lantern است. 

جرمی ایروین

ایروین قرار است نقش آلن اسکات را در سریال گرین لنترن بازی کند. در دنیای کمیک دی سی، آلن اسکات اولین شخصیتی است که لقب گرین لنترن را دریافت کرده است. شخصیت آلن اسکات توسط بیل فینگر و مارتین نودل خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۴۰ و در شماره ۱۶ کمیک All-American Comics معرفی شد. اگرچه اسکات اولین گرین لنترن دنیای کمیک بوده، اما هرگز بخشی از تیم Green Lantern Corps نبوده است. ایروین بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم War Horse، فیلم Mamma Mia! Here We Go Again و سریال Treadstone شناخته می‌شود.

اتفاقات سریال Green Lantern قرار است در طول چندین دهه جریان داشته باشد و تمرکز داستان آن روی دو شخصیت گرین لنترن در روی زمین خواهد بود. همچنین سریال Green Lantern قرار است دارای یک خط داستانی در فضا باشد که تمرکز آن روی شخصیت شرور و منفی سینسترو خواهد بود. سینسترو عضو سابق سپاه گرین لنترن بود که به‌دلیل سو استفاده از قدرتش از این گروه اخراج شد. تمرکز سریال Green Lantern قرار است روی شخصیت‌هایی چون گای گاردنر، جسیکا کروز، سایمون باز و آلن اسکات باشد که درواقع اعضای گرین لنترن روی زمین هستند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده