نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۷

انتشار اولین تریلر فیلم ترسناک جدید نتفلیکس

نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم Fear Street را منتشر و اعلام کرد که این فیلم سه‌گانه و ترسناک قرار است به‌صورت هفتگی از این سرویس استریم پخش شوند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Fear Street منتشر شده است. این فیلم ترسناک درواقع یک سه‌گانه براساس رمان‌های محبوب کودکان به همین نام اثر آر ال استاین است که هر سه فیلم قرار است در طول یک ماه از نتفلیکس پخش شوند. اتفاقات فیلم خیابان ترس قرار است در دوره‌های زمانی مختلف از جمله دهه ۹۰ میلادی یا سال ۱۶۶۶ و در یک شهر داستانی و خیالی به‌نام Shadyside جریان داشته باشد. اتفاقات فیلم طی بیش از ۳۰۰ سال رخ خواهد داد که نام فیلم‌های آن نیز براساس سال اتفاقات هر قسمت انتخاب شده است.

طبق اعلام نتفلیکس، این سه قسمت به ترتیب با نام فیلم Fear Street Part 1: 1994، فیلم Fear Street Part 2: 1978 و فیلم Fear Street Part 3: 1666 پخش خواهند شد. تریلر منتشر شده اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند، اما در طول تریلر شاهد تصاویر ترسناکی هستیم که یک قاتل با تبر و چاقو به‌دنبال قربانیانش است. همچنین در طول تریلر می‌توانید شاهد حضور برخی از ستارگان سریال Stranger Things نیز باشید. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Fear Street را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید و پس از آن شاهد اولین پوستر این فیلم ترسناک باشید:

پوستر سه گانه فیلم ترسناک Fear Street شبکه نتفلیکس

فیلم Fear Street Part 1: 1994 در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد و پس از آن به‌صورت هفتگی شاهد پخش Part 2: 1978 در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) و Part 3: 1666 در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر) از این سرویس استریم خواهیم بود. مایا هاوک، جیلیان جیکوبز، کیانا مادیرا، اولیویا ولش، بنجامین فلورز جونیور، اشلی زاکرمن، فرد هچینگر، جولیا ریوالد، جرمی فورد، دارل بریت گیبسن، سیدی سینک، امیلی راد، متیو اسمیت و ویکتور کریستین، از جمله بازیگرانی هستند که در سه قسمت فیلم Fear Street حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لی ینیاک وظیفه کارگردانی هر سه قسمت فیلم Fear Street را بر عهده داشته است. استاین در بیانیه منتشر شده گفت که برخلاف کتاب‌های خیابان ترس که با درجه سنی PG منتشر شده بودند، فیلم‌های Fear Street با درجه سنی بزرگسال (R) تولید شده‌اند و وعده یک فیلم ترسناک و جذاب با موارد غافلگیرکننده متعدد را به طرفداران داده است.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده