// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۷

نقش داشتن جیسون موموآ در نویسندگی فیلم Aquaman 2

به‌تازگی مشخص شد که جیسون موموآ، بازیگر ۴۲ساله‌ی نقش آرتور کری (آکوامن) یکی از نویسندگان اولین نسخه‌ی فیلم‌نامه‌ی فیلم Aquaman 2 به شمار می‌آید.

فیلم‌برداری فیلم Aquaman 2 در ماه ژوئیه سال جاری میلادی آغاز می‌شود؛ حدودا دو ماه دیگر. اما حالا می‌دانیم که نقش جیسون موموآ در این فیلم به مراتب بیشتر از بازیگری به‌عنوان آکوامن DCEU بوده است. او کسی بود که پروژه‌ی ساخت دنباله‌ی فیلم Aquaman را به استودیوهای فیلم‌سازی برادران وارنر پیشنهاد داد. وی می‌گوید که بخشی از روح خود را در فیلم‌نامه آکوامن 2 گذاشت و انقدر به این فیلم ابرقهرمانی عشق می‌ورزد که یکی از نویسندگان اولین نسخه‌ی فیلم‌نامه‌ی آن شد.

موموآ که مدت‌ها قبل با بازی در نقش کال دروگو سریال Game of Thrones معروف شد، صحبت‌های جدید خود راجع به آکوامن 2 را این‌چنین ادامه می‌دهد: «ما اولین نسخه‌ی فیلم‌نامه را ساختیم و جیمز وان (کارگردان) و دیوید لزلی جانسون مک‌گلدریک (نویسنده) آن را تکمیل کردند. قلب‌های ما در این فیلم‌نامه قرار گرفته‌اند؛ به‌جای اینکه صرفا یک فیلم‌نامه به ما بدهند و مشغول ساخت فیلم براساس آن بشویم. تشویق شدن توسط نویسندگان دیگر و کارگردان اثر برای من هیجان‌انگیز است. پس برای رفتن به محل فیلم‌برداری هیجان‌زده هستم.

من ماه‌ها قبل با یک طرح داستانی کامل پیش وارنر رفتم که کل نقشه‌ی داستان در آن وجود داشت. تهیه‌کنندگان استودیوهای فیلم‌سازی برادران وانر نیز عاشق آن شدند». همچنین موموآ در این مصاحبه تایید کرد که برای گرفتن اولین نقش خود به کمک سریال Baywatch، در مصاحبه‌ی شغلی دروغ گفته است تا با خواسته‌های تهیه‌کنندگان جور دربیاید.

فیلم Aquaman 2 با بازی جیسون موموآ در نقش آکوامن، امبر هرد در نقش مرا، یحیی عبدالمتین دوم در نقش بلک مانتا و پاتریک ویلسون در نقش Ocean Master در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) اکران می‌شود. جیمز وان گفته است که در آکوامن 2 بیشتر از فیلم نخست سراغ استفاده از قابلیت‌های خود به‌عنوان کارگردان شناخته‌شده‌ی چند فیلم ترسناک خواهد رفت.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده