نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۹

انتشار اولین تیزر تریلر انیمیشن Monsters at Work

دیزنی پلاس امروز اولین تیزر تریلر انیمیشن Monsters at Work را منتشر کرده که در آن با کارکنان جدید شرکت هیولاها بیشتر آشنا می‌شویم.

مدتی پیش بود که دیزنی اولین تصویر رسمی از انیمیشن Monsters at Work را منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت‌‌های جدید دنیای شرکت هیولاها بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال Monsters Inc منتشر شده است. دیزنی پلاس امروز اولین تیزر تریلر سریال Monsters at Work را منتشر کرده است که علاوه‌بر بازگشت شخصیت‌های اصلی و قدیمی مجموعه شرکت هیولاها، شاهد معرفی شخصیت‌های جدید این مجموعه نیز هستیم که در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه و بامزه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال Monsters at Work حدود ۶ ماه پس از اتفاقات انیمیشن اصلی جریان دارد که حال نیروگاه مرکزی شهر مانسترپلیس از خنده کودکان برای سوخت خود استفاده می‌کند. این سریال داستان تایلر تاسکمان را که یک مکانیک مشتاق و با استعداد در تیم Monsters, Inc. Facilities است، دنبال خواهد کرد که رویای او کار کردن در طبقه خنده درکنار سالی و مایک است. انیمیشن Monsters at Work با همکاری بخش تلویزیونی انیمیشن دیزنی و به تهیه‌کنندگی بابز گاناوی و فرل بارون ساخته و منتشر خواهد شد.

بن فلدمن در نقش تایلر تاسکمان، جان گودمن در نقش سالی، بیلی کریستال در نقش مایک، کلی مری ترن در نقش وال لیتل، هنری وینکلر در نقش فریتز، لوکاس نف در نقش دانکن، آلانا اوباک در نقش کاتر، استفن استانتون در نقش اسمیتی، نیدلمن، آیشا تایلر در نقش میلی تاسکمان، جان راتزنبرگر در نقش یتی، جنیفر تیلی در نقش سلیا و باب پیترسون در نقش رز منشی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Monsters at Work حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

پخش انیمیشن Monsters At Work قرار است از تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) از دیزنی پلاس آغاز شود. کت گوود و راب گیبز وظیفه کارگردانی این انیمیشن سریالی را بر عهده دارند. 


منبع Disinsider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده