نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۰

اولین تریلر انیمیشن Hotel Transylvania 4 منتشر شد

سونی پیکچرز امروز اولین تریلر رسمی انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania را منتشر کرد که در آن هیولاها به انسان تبدیل می‌شوند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Hotel Transylvania 4 (هتل ترانسیلوانیا ۴) منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات بامزه این قسمت هستیم و در طول آن شخصیت‌های انسانی به هیولا و شخصیت‌های هیولا به انسان تبدیل می‌شوند. هتل ترانسیلوانیا ۴ یکی دیگر از انیمیشن جدید ۲۰۲۱ است و اولین تریلر انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania اشاره‌ای به پایان این مجموعه در این قسمت می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

قابل انتظار است که در قسمت چهارم انیمیشن Hotel Transylvania شاهد بازگشت آدام سندلر، اندی سمبرگ، سلنا گومز، کوین جیمز، دیوید اسپید، استیو بوشمی، کیگان-مایکل کی، مالی شنون، فرن درشر، کاترین هان، مل بروکس و جیم گافیگان، برای صداپیشگی باشیم. جنیفر کلوسکا و دریک دریمون وظیفه کارگردانی انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania را بر عهده دارند و گندی تارتاکوفسکی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Hotel Transylvania 4 را بر عهده داشته است.

تارتاکوفسکی پیش از این وظیفه کارگردانی سه قسمت اول انیمیشن Hotel Transylvania را بر عهده داشته بود که برخلاف انتظار برای کارگردانی قسمت چهارم شاهد بازگشت وی نبودیم و سونی افراد دیگری را برای این موضوع استخدام کرده است. قسمت اول انیمیشن Hotel Transylvania تا به امروز بیش از ۱.۳۶۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های انیمیشنی چند سال اخیر بوده‌اند. انیمیشن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation با فروش بیش از ۵۲۷ میلیون دلار، موفق‌ترین قسمت سری انیمیشن هتل ترانسیلوانیا بوده است. 

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده