نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴

عذرخواهی رامبد جوان از نویسندگان ایرانی

رامبد جوان به‌دنبال موج انتقادات شکل گرفته نسبت به برنامه خندوانه با انتشار متنی از نویسندگان ایرانی عذرخواهی کرد.

چند روز پیش بود که در جریان برنامه خندوانه با حضور فیروز کریمی و خداداد عزیزی، فیروز کریمی با بیان جمله‌ی «نویسندگان ایرانی بیکارند،‌ برای همین می‌نویسند، ما با آن‌ها خیلی کار نداریم»، خشم بسیاری را برانگیخت. پس از پخش این برنامه بسیاری از کاربران فضای مجازی به صحبت‌های فیروز کریمی و همچنین واکنش رامبد جوان به صحبت‌های او و خداداد عزیزی واکنش نشان دادند. در جریان این برنامه از خداداد عزیزی خواسته شد سه نویسنده ایرانی نام ببرد، وی در پاسخ گفت نویسنده‌ها را نمی‌شناسد و سپس فیروز کریمی جمله‌ی مذکور را بیان کرد؛ جمله‌ای که خنده رامبد جوان را به‌دنبال خود داشت.

حال رامبد جوان با انتشار متنی در اینستاگرام به عذرخواهی از نویسندگان پرداخته است. متن منتشر شده توسط رامبد جوان به قرار زیر است:

«سلام به اهالی قلم. در برنامه‌ی خندوانه چهارشنبه شب درکنار دو مهمان محترم، لحظه‌ای پیش آمد که برای من غیر قابل کنترل شد و متاسفانه واکنش من تنها خندیدن بود. واقعا از پخش این لحظه هم بسیار متاسفم و این هم به خاطر بی‌دقتی و بی‌ملاحظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه‌ی نسیم است. اینجانب از همه‌ی اهالی قلم در کل تاریخ بزرگ این کشور با آثار جاودانشان تمام قد عذر می‌خواهم و یقین می‌دهم هیچوقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد. من همیشه با افتخار مخاطب و خواننده‌ی آثار لذت‌بخش و بی‌مثال ادبیات کشورمان بوده‌ام و هستم و خواهم بود و هیچگاه از ترویج کتابخوانی در هر موقعیتی که داشته‌ام و خواهم داشت دریغ نکرده و نخواهم کرد.

و در اولین ضبط برنامه‌ی خندوانه دربرابر این قشر بزرگ و اندیشمند و دردکشیده عذرخواهی خواهم کرد.

ارادتمندتان رامبد جوان.»

شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های فیروز کریمی چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده