نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸

پایان مراحل فیلمبرداری فصل پنجم سریال Money Heist

شبکه‌ی نتفلیکس با انتشار توییت جدیدی از پایان مراحل فیلم‌برداری فصل پنجم سریال موفق Money Heist خبر داد.

مراحل فیلم‌برداری فصل پنجم و پایانی سریال La Casa de Papel (خانه‌ی کاغذی) شبکه‌ی نتفلیکس که در بین طرفداران انگلیسی-زبان با نام Money Heist (سرقت پول) شناخته می‌شود، به پایان رسید. تولید آخرین فصل این سریال اسپانیایی پُرطرفدار که توسط آلکس پینا خلق شده است و شرکت ونکوور مدیا وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارد، از ماه اوت سال ۲۰۲۰ آغاز شده بود. شبکه‌ی نتفلیکس با انتشار توییتی اظهار داشت: «آنچه به‌عنوان یک سرقت آغاز شد، به خانواده ختم شد. فیلم‌برداری فصل پنجم سریال سرقت پول به اتمام رسید. از اینکه بخشی از مقاومت بودید، از همه‌ی شما هواداران متشکریم! بی‌صبرانه منتظریم تا پایان داستان را در معرض نمایش قرار دهیم.»

آخرین روز فیلم‌برداری فصل پنجم سریال Money Heist

اورسولا کوربیرو در نقش توکیو، آلوارو مورته در نقش پروفسور، ایتسیار ایتونیو در نقش راکل موریلو/لیسبون، پدرو آلنسو در نقش برلین، میگل هران در نقش ریو، هایمه لورنته در نقش دنور، استر آسبو در نقش مونیکا گاستمبیده/استکهلم، انریکه آرسه در نقش آرتور رومن، دارکو پریچ در نقش هلسینکی، هویک کوچکریان در نقش بوگوتا، لوکا پروش در نقش مارسی، بلن کوئستا در نقش مانیل، فرناندو کایو در نقش لوییس تمایو، رودریگو د لا سرنا در نقش پالرمو، نجوا نیمری در نقش بازرس سیرا و خوزه مانوئل پوگا در نقش گاندیا از بازیگران سریال Money Heist هستند.

از بازیگران تازه‌ی فصل پنجم سریال La Casa de Papel نیز می‌توان به میگل آنخل سیلوستره، بازیگر سریال Sense8 (حسی) و پاتریک کریادو، بازیگر فیلم Bajocero‎ (زیر صفر) اشاره کرد. آلکس پینا نه‌تنها به‌عنوان شورانر سریال خانه‌ی کاغذی فعالیت می‌کند، بلکه درکنار خسوس کلمنار و کریستینا لوپز فراز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز برعهده دارد. خاویر گومز سانتاندر، سرپرست نویسندگان، میگو آمودئو، مدیر فیلم‌برداری و اِستر مارتینز-لوباتو از دیگر تهیه‌کنندگان پروژه هستند و خسوس کلمنار، کولدو سرا و الکس رودریگو کارگردانی آن را انجام می‌دهند. چهارمین فصل سریال Money Heist در ۲۸ روز نخست پخش در شبکه‌ی نتفلیکس ۶۵ میلیون بیننده داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده