// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۰

تصویر جدید از فیلم ترسناک Last Night In Soho ادگار رایت

فیلم Last Night In Soho با بازی آنیا تیلور-جوی، توماسین مک‌کنزی و مت اسمیت برای اکران در ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) و اکنون می‌توان یک تصویر جدید از آن را مشاهده کرد.

تازه‌ترین ساخته‌ی سینمایی ادگار رایت که مورد انتظارترین فیلم سال ۲۰۲۱ به انتخاب زومجی است، حدودا پنج ماه دیگر اکران می‌شود. تماشاگرها همچنان در انتظار تماشای نخستین تیزر فیلم Last Night In Soho هستند تا بدانند که اولین فیلم ترسناک روان‌شناختی رایت از چه حس‌وحالی برخوردار است. آنیا تیلور-جوی (بازیگر سریال The Queen's Gambitتوماسین مک‌کنزی (بازیگر فیلم Leave No Traceمت اسمیت (بازیگر سریال The Crown)، دایانا ریگ و ترنس استامپ از جمله بازیگرهای فیلم Last Night In Soho هستند. ادگار رایت این فیلم را کارگردانی کرد و در فیلم‌نامه‌نویسی و تهیه‌کنندگی آن هم نقش جدی داشته است.

ادگار رایت در گذشته آثاری همچون فیلم Scott Pilgrim vs. the World، فیلم Baby Driver، فیلم The World's End، فیلم Hot Fuzz و فیلم Shaun of the Dead را تقدیم سینمادوست‌ها کرده است. ما تا به امروز فقط چند تصویر از فیلم Last Night In Soho را دیده‌ایم و حالا مجله‌ی امپایر سراغ انتشار یک تصویر دیگر رفت که توماسین مک‌کنزی را در نورپردازی بنفش به تصویر می‌کشد.

توماسین مک کنزی غرق شده در نور بنفش فیلم Last Night in Soho ادگار رایت

مک‌کنزی حدودا ۲۰ساله که سابقه‌ی نقش‌آفرینی در فیلم Jojo Rabbit تایکا وایتیتی را هم دارد، یکی از بازیگرهای اصلی فیلم Last Night In Soho است؛ فیلمی که در شهر لندن جلو می‌رود و ادگار رایت آن را پرشده از با بازی با زمان، لحظات پیچیده و نورهای نئونی می‌داند. الوئیز با بازی مک‌کنزی ناگهان قدم به دهه‌ی ۶۰ میلادی می‌گذارد و با سندی با بازی آنیا تیلور-جوی ملاقات می‌کند. الوئیز عاشق مد است و سندی در جهان فیلم Last Night In Soho یک خواننده‌ی بسیار معروف بوده است که برای او حکم اسطوره را دارد.

توماسین مک‌کنزی در رابطه با فیلم جدید ادگار رایت می‌گوید: «واقعا تا به امروز چنین فیلمی را ندیده بودم. تعداد پرشماری از پیچش‌های داستانی (توئیست‌ها) در فیلم Last Night In Soho وجود دارند و اصلا نباید رازهای این فیلم ترسناک روان‌شناختی فاش شوند. فیلم دیشب در سوهو بسیار یگانه است. عاشق آثاری هستم که وقتی دارید فیلم‌نامه‌ی آن‌ها را می‌خوانید، فکر می‌کنید که می‌دانید قصه به کجا می‌رسد و سپس داستان به شکل ناگهانی تغییر مسیر می‌دهد.

شخصیت الوئیز هم سورپرایزهایی برای مخاطب دارد و از نوعی حس ششم برخوردار است. او می‌تواند مواردی را احساس کند که اکثر مردم آن‌ها را نمی‌بینند و احساس نمی‌کنند».

فیلم Last Night In Soho که ادگار رایت فیلم‌نامه‌ی آن را با همکاری کریستی ویلسون ( یکی از دو نویسنده فیلم 1917) نوشت، در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) داخل آمریکا و در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) در بریتانیا اکران سینمایی خود را کلید می‌زند.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده