نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۱

حضور شخصیت پسر فلش در تصاویر پشت صحنه تولید قسمت جدید سریال The Flash

به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه تولید سریال The Flash منتشر شده است که در آن شاهد حضور جردن فیشر در نقش بارت آلن ملقب به Impulse هستیم.

چند سال پیش بود که در سریال The Flash شاهد حضور دختر بری آلن و آیریس وست بودیم که نقش نورا آلن ملقب به XS بر عهده جسیکا پارکر کندی بود. بااین‌حال، ریورس فلش خط زمانی را دستکاری کرد و پس از آن نورا آلن از این خط زمانی حذف شد. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نه‌تنها قرار است شاهد بازگشت نورا آلن به سریال The Flash باشیم، بلکه پسر بری آلن و آیریس وست نیز قرار است در قسمت ۱۵۰ام سریال فلش حضور داشته باشد.

مدتی پیش بود که مشخص شد شخصیت نورا آلن با بازی کندی قرار است در قسمت ۱۵۰ام سریال The Flash حضور داشته باشد و حالا شاهد حضور جردن فیشر، بازیگر فیلم To All the Boys: P.S. I Still Love You در نقش بارت آلن ملقب به Impulse هستیم. فیشر قرار است در قسمت ۱۷ و ۱۸ فصل هفتم سریال The Flash نقش پسر بری و آیریس را بازی کند. البته ایمپالس در دنیای کمیک نوه بری آلن است که در سریال فلش این موضوع تغییر کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویر حضور فیشر درکنار گرنت گاستین و کندی در پشت صحنه فصل هفتم سریال The Flash را که در شهر ونکوور در حال فیلم‌برداری است، مشاهده کنید:

پخش فصل هفتم سریال The Flash همچنان ادامه دارد که قابل انتظار است پخش آن تا پاییز سال جاری ادامه داشته باشد. گرنت گاستین، کندیس پتن، کارلوس والدز، دنیل پانابیکر، جسی ال مارتین و تام کاوانا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هفتم سریال فلش حضور دارند. علاوه‌براین، از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash در استودیوهای فیلمسازی Leavesden در بریتانیا که به برادران وارنر تعلق دارد، رسما آغاز شد

بااین‌حال، در حال حاضر بعید است که شروع تولید فیلم The Flash تاثیری روی روند ساخت سریال فلش بگذارد؛ چرا که سریال فلش هم‌اکنون برای فصل هشتم تمدید شده و شبکه CW فعلا برنامه‌ای برای پایان دادن به این سریال اعلام نکرده است. فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. ازرا میلر نقش بری آلن را در این فیلم بر عهده دارد و همچنین قرار است شاهد حضور مایکل کیتون و بن افلک در نقش بتمن نیز باشیم. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده