نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۶

لئوناردو دی کاپریو در اولین تصویر فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با نام Killers of the Flower Moon

اپل اولین تصویر رسمی فیلم Killers of the Flower Moon با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و به کارگردانی مارتین اسکورسیزی را منتشر کرده است. همچنین تولید این فیلم نیز آغاز شده است.

فیلم Killers of the Flower Moon (قاتل‌های فلاور مون) قرار است اثر بعدی مارتین اسکورسیزی باشد که حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. اپل امروز اولین تصویر رسمی فیلم Killers of the Flower Moon را منتشر کرد که در این تصویر شاهد حضور لئوناردو دی کاپریو به‌همراه لیلی گلداستون هستیم. دی‌کاپریو نقش شخصیتی به‌نام ارنست بورکهارت را بر عهده دارد و گلداستون نقش همسر ارنست به‌نام مالی بورکهارت را بازی خواهد کرد. ارنست درواقع با دختری از شهر اوسیج، محل اتفاقات فیلم ازدواج کرده و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

لئوناردو دی کاپریو و لیلی گلداستون سر میز شام در فیلم Killers of the Flower Moon

فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتابی به‌همین نام اثر دیوید گرن ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما فیلمنامه فیلم نسبت به منبع اقتباسش با تغییراتی از جمله نقش دی‌کاپریو مواجه شده است. اتفاقات این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در اکلاهما جریان خواهد داشت. علاوه‌بر دی‌کاپریو و گلداستون، رابرت دنیرو، جسی پلمونز، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارند.

دی‌کاپریو نقش برادرزاده یک دامدار محلی قدرتمند را بر عهده دارد. همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Killers of the Flower Moon نیز رسما آغاز شده که Osage News تصاویری از پشت صحنه تولید فیلم منتشر کرده است که در این تصاویر می‌توان کلیسا، خانه‌ها و ماشین‌های دهه ۲۰ میلادی را مشاهده کرد. تولید این فیلم در پاوهوسکا در ایالت اکلاهما و فرفکس در ایالت ویرجینیا انجام خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

فیلم Killers of the Flower Moon با بودجه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار تولید خواهد شد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ ازطریق اپل تی‌وی‌پلاس پخش شود. همچنین فیلم جدید اسکورسیزی قرار است توسط پارامونت در سالن‌های سینما نیز روی پرده برود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده