نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷

حضور مرگبار کارنیج در اولین تریلر فیلم Venom 2 با بازی تام هاردی

سونی پیکچرز امروز اولین تریلر فیلم Venom: Let There Be Carnage را منتشر کرد که در آن شاهد معرفی شخصیت کارنیج هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید) منتشر شده است. سونی پیکچرز امروز طرفداران ونوم را غافلگیر کرد و شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Venom 2 بودیم. تریلر با نمایش زندگی ادی براک و ونوم آغاز می‌شود که ونوم حالا در حال ارتباط برقرار کردن با جامعه است و حتی آشپزی و شوخی هم می‌کند. در طول تریلر کارنیج نیز معرفی می‌شود که کلیتوس کسدی درحالی‌که قرار است اعدام شود، به کارنیج تبدیل شده و حالا قرار است هرج‌و‌مرج بزرگی را به راه بیندازد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Venom: Let There Be Carnage را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

البته تبدیل شدن ونوم به یک ضد قهرمان را در فیلم Venom هم دیده بودیم و حالا به‌نظر می‌رسد که این بخش قرار است در دنباله آن نیز پررنگ‌تر شود. در هر حال به‌نظر می‌رسد که کارنیج با بازی وودی هارلسون شخصیت به‌مراتب بهتر و جذاب‌تری نسبت به Riot با بازی ریز احمد باشد و حتی کارنیج قرار نیست تنها باشد و دارای یک همکار به‌نام شیریک نیز خواهد بود؛ اگرچه ظاهرا لحن فیلم Venom: Let There Be Carnage نسبت به قسمت قبلی تغییر خاصی نکرده است. علاوه‌بر تریلر، سونی اولین پوستر فیلم Venom 2 را نیز منتشر کرده که در این پوستر ونوم و کارنیج در حال مبارزه با هم هستند:

ونوم در برابر دندان های کارنیج در اولین پوستر فیلم Venom: Let There Be Carnage

تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Venom براساس فیلمنامه‌ای از کلی مارسل، بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle و فیلم Breathe بوده است.

فیلم Venom: Let There Be Carnage قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) اکران شود. فیلم Venom در سال ۲۰۱۸ ‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۶۴۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده