نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۰

اولین تصویر از ظاهر شخصیت گاردین در فصل پایانی سریال Supergirl

آزی تسفای تصویری از فصل پایانی سریال Supergirl در توییتر به اشتراک گذاشت که برای اولین‌بار کلی اولسن را در لباس گاردین نشان می‌دهد.

در دوازدهمین قسمت از فصل ششم و پایانی سریال Supergirl (سوپرگرل) که Blind Spots (نقاط کور) نام دارد، کلی اولسن با نقش‌آفرینی آزی تسفای لباس گاردین را بر تن خواهد کرد. او پس از جیمز اولسن با نقش‌آفرینی مکاد بروکس در قامت این ابرقهرمان ظاهر می‌شود که در فصل پنجم از این سریال جدا شد. حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آزی تسفای تصویری از آخرین فصل سریال سوپرگرل منتشر کرده است که برای اولین‌بار کلی اولسن را در لباس گاردین نشان می‌دهد و شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

آزی تسفای در نقش گاردین در فصل پایانی سریال سوپرگرل

آزی تسفای به‌همراه جی. هولتام فیلم‌نامه‌ی قسمت دوازدهم فصل ششم سریال Supergirl را به رشته‌ی تحریر درآورده است که باعث هیجان هرچه بیشتر طرفداران برای تماشای آن می‌شود. کارگردانی اپیزود Blind Spots برعهده‌ی دیوید رمزی، یکی از بازیگران اصلی دنیای کمان‌دار است که در این قسمت نقش جان دیگل، کاراکتر محبوب سریال Arrow (کماندار) را نیز بازی خواهد کرد. درحال‌حاضر خلاصه‌ی داستان قسمت دوازدهم آخرین فصل سوپرگرل منتشر نشده است و براین‎‌اساس نمی‌دانیم که در این اپیزود باید انتظار وقوع چه اتفاقاتی را داشته باشیم.

از مدت‌ها پیش نوید شروع کار کلی اولسن به‌عنوان گاردین در سریال Supergirl به طرفداران داده می‌شود و در رویداد کراس‌اور سال ۲۰۱۹ دنیای کماندار با نام Crisis on Infinite Earths (بحران در زمین‌های بیکران) برای اولین‌بار به این مورد اشاره شده بود. خوشبختانه انتظار طولانی طرفداران سریال سوپرگرل خیلی زود به پایان می‌رسد؛ چرا که اپیزود Blind Spots در تاریخ ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) از شبکه‌ی The CW روی آنتن خواهد رفت.

با اینکه سریال Supergirl با فصل ششم به ایستگاه پایانی می‌رسد، اما بسیاری از سریال‌های Arrowverse شبکه‌ی The CW از قبل برای فصل‌های بعدی تمدید شده است. بنابراین سریال‌های Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس)، Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا)، The Flash (فلش) و Batwoman (بت‌وومن) همگی تا سال آینده ادامه خواهند داشت و طرفداران آثار ابرقهرمانی می‌توانند از تماشای آن‌ها لذت ببرند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده