نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵

نقش‌آفرینی ادریس البا در فیلم اکشن Stay Frosty

ادریس البا برای ایفای نقش در فیلم اکشن Stay Frosty شرکت برادران وارنر انتخاب شد که سم هارگریو به صندلی کارگردانی آن تکیه زده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ادریس البا برای نقش‌آفرینی در فیلم اکشن Stay Frosty (آماده باش) انتخاب شده است که تایلر مارسیکا وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و سم هارگریو وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده دارند. این خبر پس از تصاحب امتیاز استفاده از فیلم‌نامه‌ی فیلم توسط شرکت برادران وارنر با مبلغی بیش از یک میلیون دلار در یک مزایده اعلام شد. مایک ریچاردسون و کیت گُلدبرگ از شرکت دارک هورس اینترتینمنت نیز درکنار ادریس البا و سم هارگریو به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند. قهرمان داستان فیلم «آماده باش» پس از جان سالم به در بُردن از شلیک یک گلوله به سرش به‌دنبال یافتن آدمکشی می‌رود که این کار را انجام داده است. او باید مسئول این سوءقصد نافرجام را از بین ببرد و بااین‌حال برای وقت گذراندن با پسرش در کریسمس به‌موقع حاضر شود.

باتوجه‌به وقوع اتفاقات فیلم در کریسمس می‌توان آن را شبیه به آثار اکشن دهه‌ی ۸۰ نظیر فیلم‌های Die Hard (جان‌سخت) و Lethal Weapon (اسلحه‌ی مرگبار) دانست. ادریس البا درحال‌حاضر مشغول ایفای نقش در فیلم وسترن The Harder They Fall (هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند) است که جیمز ساموئل سکان هدایت آن را در دست دارد. این هنرپیشه‌ی بریتانیایی در فیلم The Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار) به کارگردانی جیمز گان نیز جلوی دوربین می‌رود که شرکت برادران وارنر آن را براساس کمیک بوک‌های دی‌سی می‌سازد. سم هارگریو پیش از تجربه‌ی نخستین کارگردانی خود با فیلم Extraction (استخراج) شبکه‌ی نتفلیکس، به‌عنوان بدلکار و مدیر هماهنگی فعالیت می‌کرد.

فیلم Extraction که به پُربیننده‌ترین فیلم اورجینال شبکه‌ی نتفلیکس تبدیل شد، با اقتباس از یک رمان گرافیکی با نام Ciudad (سیوداد) ساخته شده است که جو روسو به‌همراه اندی پارکس آن را به رشته‌ی تحریر درآوردند و فرناندو لئون گونزالس تصویرگری آن را برعهده داشت. حوادث فیلم Extraction در دنیای تبه‌کاری قاچاقچیان انسان و دلالان اسلحه جریان داشت و ماجراهای پسر جوانی را دنبال می‌کرد که در نزاع بین اربابان بدنام مواد مخدر گروگان گرفته می‌شود. پس از اینکه این پسر جوان در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان زندانی می‌شود، گروه نجاتش از مزدوری بسیار ماهر و باتجربه با نام تایلر ریک کمک می‌گیرد، اما ریک مردی افسرده و ناامید است که چیزی برای از دست دادن ندارد و آرزوی مرگی که در خود پرورانده است، انجام مأموریت مرگبار پیش‌رو را تقریباً غیرممکن می‌کند.

از دیگر آثار سم هارگریو می‌توان به فیلم‌های Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی)، Atomic Blonde (بلوند اتمی)، The Accountant (حسابدار) و Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار) اشاره کرد. در اوایل ماه مارس شرکت مترو گلدوین مایر با امضای قراردادی چندجانبه کارگردانی فیلم Combat Control (کنترل مبارزه) را به هارگریو سپرد که جیک جیلنهال نقش جان چاپمن، دارنده‌ی مدال افتخار را در آن بازی خواهد کرد. تایلر مارسیکا نیز بیشتر برای نگارش فیلم‌نامه‌ی The Disciple Program (برنامه‌ی مرید) شناخته می‌شود که به شرکت یونیورسال پیکچرز فروخته شد و مارک والبرگ برای نقش‌آفرینی در آن فیلم در نظر گرفته شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده