نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۰

مایا هاوک: Stranger Things 4 ارزش این انتظار طولانی را دارد

مایا هاوک، بازیگر نقش رابین در فصل چهارم سریال «اتفاقات ناآشنا» در تأیید اظهارات دیگر بازیگران این مجموعه، وعده‌ی فیلمنامه باکیفیت و اتفاقات هیجان انگیزی را در فصل جدید به هواداران می‌دهد.

با وجود اینکه فرایند تولید فصل چهارم سریال Stranger Things از اوایل سال ۲۰۲۰ شروع شده، جزئیات بسیار اندکی از ماجراجویی جدید مجموعه‌ی علمی تخیلی و ترسناک نتفلیکس منتشر شده است. طرفداران بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستند و حالا مایا هاوک، بازیگر نقش رابین در فصل چهارم سریال «اتفاقات ناآشنا» به هواداران وعده‌ می‌دهد که طولانی شدن انتظارها برای Stranger Things 4 ارزشش را خواهد داشت. هیچ کس انتظار تعطیلی چند ماهه‌ی فرایند ساخت فصل چهارم این سریال را در پی بحران شیوع ویروس کرونا نداشت؛ اما این تأخیر، فرصت خوبی را در اختیار مت و راس دافر، سازندگان این سریال قرار داده تا به توسعه‌ی بیشتر ایده‌های خود در فصل جدید و آماده‌سازی زمینه برای ارائه‌ی بهترین قسمت‌های مجموعه تا به اینجای کار بپردازند.

هنرپیشه ۲۲ ساله‌ی سریال Stranger Things و آثاری همچون Little Women و Once Upon a Time in Hollywood در مصاحبه با نشریه Collider در اینباره می‌گوید:

«من اجازه ندارم زمان پایان فیلم‌برداری را به شما اعلام کنم، اما می‌توانم بگویم که باتوجه به زمان زیادی که در اختیار داشتیم، توجه و تمرکز سازندگان و همچنین تیم بازیگران سریال روی جزئیات بی‌سابقه بوده و قرار است با یک اثر عالی و بسیار جذاب مواجه باشیم. من به کارهایی که همه‌ی افراد تیم انجام دادند افتخار می‌کنم و بی‌صبرانه منتظرم تا همه این فصل را تماشا کنند. انتظار برای فصل جدید خیلی طولانی شده اما فکر می‌کنم که این انتظار ارزشش را داشته باشد.»

مایا هاوک بازیگر نقش رابین در سریال Stranger Things 4

شان لِوی، تهیه کننده این سریال نیز با مایا هاوک هم عقیده بوده و وعده‌ی بهترین قسمت‌های مجموعه را در این فصل می‌دهد:

«همه‌گیری ویروس کرونا واقعاً تأثیر زیادی روی فرایند فیلم‌برداری فصل چهارم گذاشته و در نتیجه زمان پخش Stranger Things 4 را نیز به تعویق انداخت؛ اما این تأخیر، تأثیرات مثبتی هم برای این فصل به‌دنبال داشته و برای اولین‌بار در طول این چهار فصل، امکان تکمیل فیلمنامه کل فصل را قبل از شروع فیلم‌برداری فراهم کرد. حتی برادران دافر در این مدت یک بار دیگر به بازنویسی داستان این فصل پرداخته و یک فیلمنامه استثنائی و باکیفیت را برای فصل چهارم آماده کردند. شاید به جرأت بتوان گفت که داستان فصل چهارم، بهترین مورد در کل این مجموعه خواهد بود.»

ناتالی دایر، بازیگر شخصیت نانسی ویلر نیز تحت تأثیر کیفیت فیلمنامه فصل چهارم قرار گرفته و در مصاحبه اخیر خود با هالیوود ریپورتر در اینباره می‌گوید:

«معمولاً اینگونه بود که ابتدا فیلمنامه چند قسمت اول را دریافت می‌کردیم و به‌دلیل فشردگی برنامه‌ریزی‌ها، نویسندگان مجبور به تکمیل قسمت‌های دیگر در طول فیلم‌برداری موارد تکمیل شده بودند. به‌نوعی همزمان با ساخت سریال، داستان کل فصل تکمیل می‌شد. اما اینبار زمان کافی در اختیار نویسندگان قرار داشته و من فکر می‌کنم این اتفاقات حداقل برای نویسندگان یک مزیت محسوب می‌شود. آن‌ها اینبار فرصت داشتند تا با خیال راحت درباره ایده‌های خود فکر کنند و یک فیلمنامه کامل را پیش از شروع فیلم‌برداری آماده کنند.»

ناتالی دایر بازیگر سریال اتفاقات ناآشنا

باوجود اظهارات بازیگران و سازندگان سریال Stranger Things، هنوز مشخص نیست که فصل چهارم از چه تاریخی شروع خواهد شد. در حال حاضر کمی بعید به‌نظر می‌رسد که فصل چهارم این سریال زودتر از سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود. به‌تازگی تریلر جدیدی از این فصل منتشر شده که روی شخصیت الون با بازی میلی بابی براون تمرکز دارد.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو و جوزف کوئین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت فصل چهارم این سریال نیز بر عهده برادران دافر خواهد بود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده