نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۷

پخش فیلم اکشن جدید مارک والبرگ در پارامونت پلاس ؛ لغو اکران سینمایی

فیلم سینمایی Infinite با بازی مارک والبرگ بدون هیچ اکران سینمایی‌ای مستقیما از پارامونت پلاس پخش خواهد شد.

فیلم علمی تخیلی و اکشن Infinite که با بازی مارک والبرگ ساخته شده است، در سینماها اکران نخواهد شد و برای اولین‌بار از سرویس پارامونت پلاس (Paramount Plus) پخش می‌شود. این فیلم سینمایی پیش از این قرار بود در ماه سپتامبر روی پرده سینماهای آمریکا برود، اتفاقی که دیگر روی نخواهد داد. فیلم سینمایی Infinte که توسط آنتوان فوکوآ کارگردانی شده است و در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود، اکران این فیلم اما به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با تأخیر مواجه شد. آنتوان فوکوآ سابقه ساخت فیلم‌های The Equalizer و Southpaw را دارد.

مارک والبرگ با لبخند بر لب

از دیگر بازیگران فیلم Infinite می‌توان به دیلن اوبرایان، چیویتل اجیوفور، یوهانس هویکور یوهانسون، سوفی کوکسون، روپرت فرند، جیسون منتزوکس، کائه الکساندر و تام هیوز اشاره کرد. این فیلم سینمایی براساس رمان یادداشت‌های یک تناسخ گرا (The Reincarnationist Papers) نوشته دی. اریک مایکرانز ساخته شده است. داستان فیلم درباره مردی مبتلا به شیزوفرنی است که به بنیاد بی‌نهایت (Infinite) می‌پیوندد. بنیادی مخوف که اعضاء آن می‌توانند به اتفاقات گذشته دسترسی داشته باشند. فیلم سینمایی Infinite در تاریخی نامشخص از ماه ژوئن (خرداد-تیر) ازطریق سرویس پارامونت پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت.

سرویس پارامونت پلاس که در ماه مارس افتتاح شد، سرویسی برای استریم فیلم و سریال است و در رویکردی مشابه مانند دیزنی پلاس (Disney Plus) و اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) سعی دارد با پخش فیلم‌های مهم کاربران را جذب کند. بزرگ‌ترین فیلم‌های پارامونت ۴۵ روز پس از عرضه در سرویس پارامونت پلاس قرار خواهند گرفت. فیلم‌هایی مانند Mission Impossible 7 و No Time To Die و A Quiet Place: Part 2.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده