نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۷

ساخت سریال کامیک بوکی و جادوگری جدید نتفلیکس از سرگرفته شد

اگرچه نتفلیکس سال گذشته روند ساخت سریال The Magic Order را متوقف کرده بود، اما ساخت این سریال دوباره از سر گرفته شده است.

اردیبهشت ۹۸ بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نتفلیکس به‌دنبال ساخت سریالی براساس کامیک The Magic Order (فرقه جادو) است، اما در ادامه در مهر ۹۹ بود که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا نتفلیکس روند ساخت این سریال را متوقف کندحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس ساخت سریال The Magic Order را از سر گرفته است. مارک میلار، خالق این مجموعه در بلاگ نتفلیکس تایید کرد مراحل ساخت سریال فرقه جادو دوباره در جریان است و نتفلیکس دوباره به ساخت آن چراغ سبز نشان داده است.

کامیک The Magic Order اثر مشترک مارک میلار و الیور کوئیپل است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و پرفروش‌ترین کامیک کاملا جدید و اورجینال در ۲۰ سال گذشته لقب گرفت. محبوبیت این کامیک و اینکه نتفلیکس صاحب Millarworld (میلارورلد) بود، باعث شد تا ساخت سریالی براساس آن خیلی سریع تایید شود. تاکنون ۶ نسخه از کامیک The Magic Order منتشر شده که میلار از نوشتن و چاپ قسمت‌های بیشتر از کمیک فرقه جادو خبر داده است که بخش دوم در اکتبر امسال (مهر-آبان) منتشر خواهد شد و بخش سوم پس از آن عرضه می‌شود.

اعضای فرقه جادو روی پشت بام در کاور کمیک The Magic Order

در سریال The Magic Order با پنج عضو یک خانواده ملاقات می‌کنیم که سوگند یاد کرده‌اند تا از جهان ما مواظبت و برای حفظ آن برای نسل‌های آینده، با یک دشمن مبارزه و نبرد کنند. آن‌ها ممکن است روزی به‌عنوان همسایگان، دوستان و همکاران ما در کنارمان زندگی کنند، اما در زمان شب، آن‌ها جادوگران و ساحرانی هستند که از ما دربرابر نیروهای تاریکی محافظت می‌کنند؛ مگر اینکه تاریکی آن‌ها را شکست دهد. 

بااین‌حال، اطلاعاتی بیشتری از سریال The Magic Order در دسترس نیست و در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا تیم قبلی سازنده سریال برای ساخت آن باز خواهند گشت یا نتفلیکس و میلار تصمیم به تغییراتی در تیم سازنده آن گرفته‌اند. سریال Jupiter's Legacy اولین سریال تولید شده براساس کارهای میلارورلد است که فردا جمعه از نتفلیکس پخش خواهد شد، اما سریال میراث ژوپیتر و سریال The Magic Order تنها سریال‌های در دست ساخت میلارورلد برای نتفلیکس نیستند.

میلار در ادامه از ساخت یک سریال لایو اکشن جاسوسی به‌همراه کمیک آن خبر داد که قرار است در ۶ قسمت تولید و پخش شود. این اثر قرار است اولین داستان جاسوسی وی پس از نوشتن کمیک Kingsman باشد، اما محصولی کاملا متفاوت نسبت به کینگزمن خواهد بود. او گفت: «نویسنده کسی است که من به مدت دو دهه طرفدار او بوده‌ام و او تنها کسی بود که برای این سریال با او صحبت کردم. این امکان وجود دارد که این سریال جاسوسی به یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهایی تبدیل شود که تا به امروز آن را ایجاد کرده‌ام و در مورد آن خیلی هیجان‌زده‌ام و امیدوارم شما هم باشید.»

علاوه‌براین، انیمه Super Crooks از میلارورلد نیز قرار است طی سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش شود که اولین تصاویر رسمی آن قرار است در ماه آینده منتشر شود. همچنین نتفلیکس و میلار در حال ساخت آثاری بیشتری چون سریال American Jesus، فیلم Reborn، فیلم Empress، فیلم Huck و فیلم Sharkey the Bounty Hunter نیز هستند که قرار است طی سال‌های آینده تولید و از نتفلیکس پخش شوند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده