نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۸

پیوستن بازیگر Jojo Rabbit به فیلم جدید اولیویا وایلد

توماسین مک‌کنزی، بازیگر فیلم Jojo Rabbit به‌عنوان اولین بازیگر به فیلم Perfect به کارگردانی اولیویا وایلد اضافه شده است.

اولیویا وایلد پس از کارگردانی فیلم Booksmart (بوک اسمارت) سر زبان‌ها افتاد و اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم Don’t Worry Darling (نگران نباش عزیزم) را بر عهده داشته است که مدتی پیش مراحل فیلم‌برداری و تولید آن به پایان رسید. علاوه‌براین، وایلد قرار است وظیفه کارگردانی فیلم Perfect (کمال) را که یک فیلم بیوگرافی ورزشی است، نیز بر عهده داشته باشد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر فیلم جدید وایلد مشخص شده است.

طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، توماسین مک‌کنزی، بازیگر فیلم Jojo Rabbit به‌صورت رسمی برای بازی در نقش اصلی به فیلم Perfect اضافه شده است. تمرکز این فیلم قرار است روی کری استراگ، ژیمناستیک‌ کار آمریکا در المپیک ۱۹۹۶ که توانست مدال طلا ببرد، باشد و مک‌کنزی نقش استراگ را در فیلم کمال بر عهده خواهد داشت. اولیویا وایلد وظیفه کارگردانی فیلم Perfect را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده روبی سندال، نویسنده فیلم Borg vs McEnroe خواهد بود.

اولیویا وایلد

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Perfect قرار است از ژانویه ۲۰۲۲ (دی یا بهمن امسال) آغاز شود. فیلم کمال درواقع اولین فیلم مهم و بزرگی است که مک‌کنزی، بازیگر ۲۰ ساله نیوزیلندی قرار است در نقش اصلی در آن به ایفای نقش بپردازد. پیش از این شاهد بازی او در آثاری چون فیلم Jojo Rabbit به کارگردانی تایکا وایتیتی، فیلم True History of the Kelly Gang، فیلم The King و فیلم Leave No Trace بودیم که بازی وی با تحسین بسیاری همراه بوده است.

از کارهای آینده مک‌کنزی می‌توان به فیلم Old به کارگردانی ام نایت شیامالان، فیلم The Justice of Bunny King، فیلم Last Night in Soho به کارگردانی ادگار رایت و فیلم The Power of the Dog اشاره کرد. وایلد هم‌اکنون در حال کار روی تکمیل فیلم Don’t Worry Darling با بازی فلورنس پیو و هری استایلز است. او همچنین وظیفه کارگردانی یک فیلم فرعی از دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز را نیز بر عهده گرفته است که برخی شایعات می‌گویند که این پروژه ممکن است فیلم مستقل شخصیت جسیکا درو ملقب به اسپایدر وومن (Spider-Woman) باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده