نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۷

شروع تولید فصل دوم سریال Emily in Paris با بازی لیلی کالینز

شبکه نتفلیکس از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Emily in Paris با بازی لیلی کالینز خبر داده است.

مهر سال گذشته بود که فصل اول سریال Emily in Paris از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست مورد توجه کاربران این سرویس استریم قرار بگیرد. در ادامه نتفلیکس از تمدید سریال امیلی در پاریس برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم این سریال کمدی عاشقانه رسما آغاز شده است. نتفلیکس با انتشار ویدیویی تایید کرد که مراحل تولید فصل دوم سریال Emily in Paris در شهر پاریس و مناطقی مثل سنت تروپز و دیگر نقاط این شهر در جریان است.

نتفلیکس همچنین تایید کرد که فصل اول سریال Emily in Paris در ۲۸ روز اول انتشار توسط ۵۸ میلیون کاربر خانگی این سرویس استریم تماشا شده و محبوب‌ترین سریال کمدی نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ بوده است. سریال امیلی در پاریس با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرد، اما توانست نامزد دریافت ۲ جایزه گلدن گلوب که شامل بهترین سریال کمدی یا موزیکال و جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن در یک سریال کمدی یا موزیکال برای لیلی کالینز شود که درنهایت البته نتوانست جایزه‌ای دریافت کند.

لیلی کالینز با یک دسته گل و قهوه در دست در سریال Emily in Paris

سریال Emily In Paris داستان زنی آمریکایی در دهه بیست زندگی‌اش را دنبال می‌کند که با یک فرصت شغلی غیر منتظره از آمریکا به پاریس نقل مکان می‌کند که درواقع شغل رویایی او نیز است و حال در یک شرکت بازاریابی لوکس فرانسوی مشغول به فعالیت شده و امیلی وظیفه دارد تا استراتژی رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را از ابتدا ایجاد کند. زندگی جدید امیلی در پاریس با ماجراجویی‌ها و چالش‌های شگفت‌آوری همراه می‌شود که این چالش‌ها شامل شکل گرفتن دوستی‌های جدید، محیط کاری و روابط جدید خواهد شد.

لیلی کالینز در نقش امیلی، اشلی پارک، فیلیپان لروآ-بولیو، لوکاس براوو، ساموئل آرنولد، کمیل رزات، برونو گوئری، کیت والش و ویلیام آبادی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Emily In Paris حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت سریال امیلی در پاریس بر عهده دارن استار، سازنده سریال Younger (جوان‌تر)، است. انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال Emily In Paris در ۱۰ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۱ یا در اوایل سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده